کلوپ غواصی و تفریحاتی دریایی کشتی یونانی

انتهای بلوار اندیشه پشت مسجد امیر(ع)

09127695992

09347695992

مدیریت مجموعه آقای ندیمی

ساعت کاری 10 صبح الی تا قبل از غروب افتاب

اینستاگرام greekship_club

مفرح ترین لحظات در کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی

یکی از مفرح ترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های جزیره زیبا کیش ورزش ها و تفریحات آبی آن می باشد. این جزیره به علت داشتن آب های آرام و شفاف برای ورزش های چون جت اسکی و غواصی و … مناسب می باشد. افرادی که به دنبال تخلیه هیجان خود و کمی ماجراجویی هستند می توانند با انجام ورزش های دریایی در این جزیره زیبا لذت ببرند.

در جزیره زیبای کیش کلوپ های غواصی و تفریحاتی و باشگاه های ورزشی دریایی زیادی وجود دارند که از بین آن ها کلوپ کشتی یونانی کامل تر و معروف تر از بقیه می باشد.

کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی دارای وسایل و امکانات جالبی برای ورزش های آبی می باشد که در مورد آن ها در ذیل توضیحات بیشتری ارائه می نماییم.

مدیریت و آدرس کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی:

این کلوپ بزرگ و حرفه ای با مدیریت آقای ندیمی نیا و از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب به گردشگران و میهمانان این جزیره زیبا خدمات رسانی می کند.

این کلوپ ورزش های دریایی در انتهای بلوار اندیشه با تخفیف های ویژه و شگفت انگیز میزبان گردشگران می باشد. از امکانات این کلوپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاراسل کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی:

پاراسل از وسایل ورزشی بسیار هیجان انگیز کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی می باشد. شما می توانید برای لذت بردن از این ورزش و سرگرمی هیجان انگیز به تنهایی و یا به همراه دوستان و یا خانواده خود سوار بر چتر پاراسل شوید و در حالی که با قایقی تندرو کشیده می شوید به ارتفاع 300 متری او ج بگیرید. هنگامی که در ارتفاع 150 تا 300 متری از سطح دریا قرار دارید و با سرعت کشیده می شوید می توانید اوج ماجراجویی و لذت را احساس کنید.

فلای بورد کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی:

فلای بورد نیز از دیگر وسایل جذاب و مفرح کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی می باشد. در این ورزش دریایی هیجان انگیز یک جت اسکی به کف پاهای شخص بسته می شود. این جت اسکی به وسیله پمپاژ و فشار آب شخص را از سطح آب جدا و در هوا معلق می کند و اجازه مانور و حرکات نمایشی زیبا را به وی می دهد.

شاتل کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی:

یکی دیگر از ورزش های معروف در این کلوپ حرفه ای شاتل سواری به صورت یک نفره و یا دسته جمعی می باشد. این ورزش و تفریح به این صورت می باشد که شما سوار بر تیوب های مخصوص می شوید و توسط قایق های تندرو به سرعت بر روی آب کشیده می شوید که بسیار هیجان انگیز و جالب می باشد. بهتر است کسانی که قصد استفاده از این وسیله تفریحی را دارند دارای ماهیچه های بازوی قوی باشند تا در سرعت های بالا و دور زدن های سریع قایق به داخل آب پرت نشوند. البته همه افراد به وسایل ایمنی مجهز می باشند و هیچ گونه مشکلی رخ نخواهد داد.

بنانا:

از دیگر وسایل مهیج و هیجان انگیز کلوپ کشتی یونانی تیوب های تندرو بنانا آن می باشد. این وسیله تفریحی هم قابلیت تک نفره و یا چند نفره سوار شدن را دارد. در این ورزش تفریحی نیز شما سوار بر تیوب های موزی شکل شده و توسط قایق های تندرو کشیده می شوید و به اوج هیجان و ماجراجویی می رسید.

غواصی:

غواصی در کیش بهترین تفریح آبی به حساب می آید. غواصی در کیش در تمامی فصول قابل انجام می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی و شرکت در کلاس های تئوری و عملی غواصی که به مدت تقریباً 2 ساعت زیر نظر اساتید حرفه ای برگزار می شود به غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس بپردازید. البته باید توجه داشته باشید که شما با این آموزش تنها می توانید در آب هایی با عمق تا 6 متر غواصی کنید. برای غواصی نیز نیازی به بلد بودن شنا نمی باشد. در این غواصی شما می توانید مناطق مرجانی زیر آب و یا ماهی های زیبا و دیدنی را از نزدیک ببینید. از دیگر مناطقی که با غواصی می توانید در زیر آب تماشا کنید کشتی های غرق شده در آب می باشند.

جت اسکی کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی:

از کلاسیک ترین تفریحات آبی جت اسکی می باشد که اکثر افراد با آن آشنا می باشند. در کلوپ غواصی کشتی یونانی این تفریح با یک جت اسکی می باشد که همه امور آن به دست خودتان است و می توانید آن گونه که دوست دارید برانید و تفریح کنید.

کلیدواژه اصلی: کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی

کلیدواژه: کلوپ های غواصی و تفریحاتی، باشگاه های ورزشی دریایی تفریحات آبی، کلوپ ورزش های دریایی، جت اسکی، تیوب های تندرو بنانا

چکیده:                  اغلب افراد جزیره کیش را برای غواصی و تفریحات دریایی انتخاب می کنند و یکی از بهترین کلوپ ها در این زمینه، کلوپ غواصی و تفریحاتی کشتی یونانی است. از هیجان انگیز ترین خدمات ارایه شده در این کلوپ شامل غواصی، پاراسل، بنانا، فلای بورد می باشد.

 

تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز با غواصی در جزیره کیش

جزیره کیش، این جزیره بسیار زیبا و دوست داشتنی در جنوب غربی بندر عباس و در آب های زیبای خلیج فارس قرار دارد. جزیره کیش تقریباً دایروی شکل و در حدود نود کیلومتر مربع می باشد. این جزیره زیبا از نظر محیط زیستی، یکی از دست نخورده ترین و بکرترین مناطق ایران می باشد. در شرق این جزیره ریف های مرجانی غنی و زیبایی وجود دارد که از نادرترین و مناسب ترین سایت های غواصی در کشور ایران می باشد. در ساحل شرقی جزیره کیش پوشش های مرجانی بسیار زیبایی قرار دارد که سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می کند. در این جزیره زیبا به علت آب و هوا مساعد آن و امکانات موجود در تمامی ماه های سال امکان غواصی وجود دارد. از دیگر دلایل اینکه تقریباً همه افراد می توانند در این آب های زیبا غواصی کنند این است که عمق آب های آن در بعضی قسمت ها کم می باشد و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

در این مقاله به معرفی سایت های مرجانی و مناسب غواصی در جزیره کیش می پردازیم.

سایت غواصی بیگ کورال و ژوراسیک پارک

از سایت های بسیار زیبا و مناسب برای غواصی در جزیره کیش سایت های بیگ کورال و ژوراسیک پارک آن می باشد. این سایت های مرجانی قشنگ در شرق جزیره کیش قرار دارند و دارای مجموعه ای بسیار غنی و بکر می باشند که سالانه هزاران نفر برای بازدید به آنجا می روند. از دیگر زیبایی های این دو سایت غواصی در جزیره کیش وجود تنوع بالای آبزیان در این منطقه می باشد. عمق این سایت ها در هنگام مد 8 متر و در هنگام جزر 5 متر می باشد و برای غواصان مبتدی و حرفه ای محل مناسبی برای غواصی می باشد.

سایت غواصی ساترن کرک

از دیگر سایت های معروف غواصی در جزیره کیش سایت ساترن کرک می باشد. این سایت در واقع یک شکاف جنوبی می باشد که گردشگران و غواصان زیادی را به خود جلب می کند. این سایت در حدود سه مایلی جزیره کیش قرار دارد. این سایت از شکافی تشکیل شده است که تا عمق 22 متری ادامه می یابد. به علت جریان آب های این منطقه فقط غواصان با تجربه و حرفه ای می توانند در آن غواصی کنند و برای افراد تازه کار و مبتدی مناسب نمی باشد.

سایت غواصی کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باری سنگالی می باشد که در عمق 33 متری و در فاصله 4 مایلی جزیره کیش قرا دارد و غواصی در این سایت غواصی در جزیره کیش نیاز به مهارت خاص و ویژه ای ندارد. فقط برای ورود به داخل کشتی نیاز به دیدن آموزش های ویژه می باشد. ورود به داخل کشتی از طریق کابین فرماندهی آن امکان پذیر می باشد و قسمت پروانه کشتی نیز محل مناسبی برای عکاسی می باشد.

سایت غواصی کلبه هور

این سایت غواصی در جزیره کیش در غربی ترین دماغه جزیره قرار دارد.. این منطقه از مکان های مناسب برای غواصی می باشد. در هنگام وزش بادهای شرقی در شرق جزیره که آن مکان را برای غواصی نامساعد می کند بهترین سایت برای غواصی سایت کلبه هور می باشد. ورود به این سایت از ساحل و پرتگاه های صخره های غربی امکان پذیر می باشد. بستر این سایت زیبا صخره ای می باشد و در ساحل جنوبی آن غاری کوچک با طول 5 متر وجود دارد. عمق این سایت تقریباً 8 متر می باشد.

سایت غواصی کشتی یونانی

این سایت غواصی از دیگر سایت های غواصی در جزیره کیش کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. این محل که در کنار کشتی یونانی می باشد برای غواصی مناسب می باشد. عمق این سایت غواصی بین 4 تا 5 متر می باشد و از زیباترین قسمت های این سایت بازدید از پروانه عظیم کشتی یونانی می باشد. در قسمت پروانه آب دارای عمق 8 متری می باشد و در آن قسمت به علت وجود ترکیب اکسید آهن شن های آن به رنگ سرخ می باشند.

سایت غواصی سمبارون

سایت سمبارون غاز دیگر سایت های غواصی در جزیره کیش می باشد. این سایت زیبا بین جزیره کیش و هندورابی قرار گرفته است. در صورت مساعد بودن هوا در این سایت غواصی، غواصان می توانند شاهد زیباترین منطقه غواصی در جزیره کیش باشند. عمق این سایت که در واقع یک تپه زیر آبی می باشد بین 10 تا 12 متر می باشد. غواصان در این منطقه می بایست جریان تند آب را در نظر داشته باشند.

کلمه کلیدی اصلی:       غواصی در جزیره کیش

کلمه کلیدی: سایت غواصی، غواصی، جزیره کیش، منطقه غواصی در جزیره کیش، سایت های غواصی در جزیره کیش

چکیده:

غواصی در جزیره کیش یکی از مفرح ترین ورزش های آبی می باشد. گردشگرانی که تمایل به غواصی در جزیره کیش دارند می توانند با مراجعه به کلوپ های غواصی از جمله کلوپ غواصی کشتی یونانی به این ورزش جذاب بپردازند.



نظرات (63)

  • محمود
    پاسخ

    من پارسال با توری که از لحظه آخر رزرو کردم به اینجا رفتم خیلی خوب بود

  • farimah
    پاسخ

    غواصیش خیلی عالی و هیجان انگیز بود، مخصوصا اون بخش غذا دادن به ماهی ها که من داشتم ذوقمرگ می شدم، عالی بود عالییییییییییی
    حتما امتحان کنین

  • gold
    پاسخ

    ba tashakor az saite khobeton
    ie soal dashtam baraie baksh ghavasi mablagh be che sorat hast va che modat zamani zir ab hastim???

  • رادمهر
    پاسخ

    همه ورزش های دریاییش یه طرف پاراسل یه طرف
    عجب هیجانی داره، آدم دلش نمیاد پایین بیاد، من تو سه روزی که کیش بودم دو بار سوار شدم
    دفعه دیگه که برم کیش اولین کاری که می کنم می رم برا پاراسل
    عالیه عالییییییییییی

  • محمد امین
    پاسخ

    سلام
    همه اشون خیلی خوب بود ولی من با بناناش خیلی حال نکردم، خیلی مثل بقیه هیجان و اینا نداشت برام، البته یه سریا همش جیغ میزدن وقتی سوار می شدن ولی برا من خیلی جالب نبود
    تشکر از سایت پرشین لیدر

  • amir
    پاسخ

    salam be hamegi
    agha gheimatash chetore alan? man ieki do sale pish rafte bodam gheimatashon be nesbat khob bod vali alan ba in geronia vaziat chetore?kheili delam mikhad ie bare dg beram kish bara varzeshhaie dariaiish.Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiian

  • golnar
    پاسخ

    ba salam , tashakor az site persian leader
    mikhastam beporsam ke kasi ettela dare ke alan hava joori hast to kish ke adam betone bere varzeshhaie dariaii?sard o ina nis? mikham beram kish vali mitarsam asl in tafrihati ke be khatereshon mikham beram onja kheili ghabele estefade nabashe

  • butterfly
    پاسخ

    faghaaaaaaaaaat ghavasi
    alie ali
    rohe adam taze mishe

  • محمد
    پاسخ

    من که می گم هر کس رفت کیش حتما سراغ این کلوپ هم بره. خییییلی هیجان انگیزه و باحال. آدم انرژیش تخلیه میشه.

  • آسمونی
    پاسخ

    این کلوپ خیلی هیجان دارههه. البته من یکم ترسو هستم و همین باعث شد هیجانش برای من بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود تفریح باحالیه.

  • HHSE
    پاسخ

    آقا من رفتما. چیز خاصی که این کلوپ رو نسبت به بقیه کلوپ ها برتر کنه من ندیدم. نمیگم بد بودا نه اتفاقا خیلی هم عالی بود خوش گذشت ولی می گم اگه بنا به تعریف بشه همه کلوپ غواصی ها تعریفی هستن

  • م.م.حسینی
    پاسخ

    باعرض سلام و ادب
    ببخشید من قبل از سفر همیشه عادت دارم که جاذبه های گردشگری مقصدم و امکانات تفریحیش رو سرچ کنم و الان این کلوپ رو پیدا کردم. خوب من چندتا سوال دارم:
    1- این که آیا شرایط ویژه هم برای این کلوپ در نظر گرفته شده؟ مثلا میشه سانس خانوادگی داشت؟
    2- آیا تخفیف هم بررای این کلوپ لحاظ میشه؟ حالا به مناسبت های مختلف. اخه شنیدم داخل جزیره کیش حتی باری تورهاش هم تخفیف هست.
    3- همه خدمات تفریحیش توی همه فصل ها و توی همه سال ارائه میشه یا این که نه متناسب با زمانی هست که بیشترین مسافر باشه؟
    4- سوال آخرم از دوستانه و این که البته شاید جاش اینجا نباشه ولی چون دیدم اکثرا کیش رفتن و من بار اولمه خواستم بدونم فقط همین یه کلوپ اونجاس یا این که بازم هست و اگه هست کسی می تونه معرفی کنه؟

  • محمد امین
    پاسخ

    سلام. آقا من یه مطلبی خوندم بین خدمات این کلوپ و اونم اموزش غواصی بود. قسمت غواصی رو دقت کنید دوستان نوشته به مدت دو ساعت اموزش میدن. حالا یه سوال این آموزش رایگانه یا این که هزینه اش از هزینه کلوپ جداس؟ بعد یه مطلب دیگه. اگه بنا به آموزش باشه همین جت اسکی هم آموزش می خواد کنترلش سخته خیلیا نمیتونن جمع و جورش کنن آخرش هم یه کاری دست خودشون و بقیه میدن. ما یکی از اقواممون تعریف میکرد رفته بودن کیش همین جت اسکی یه نفر کنترل از دست خارج شده همشون افتادن داخل آب جالب این که این اتفاق همون لحظه حرکت رخ داده بوده ولی خدا رو شکر شنا بلد بودن وگرنه تموم بود.

  • من که کلا از شنا و استخر و به ویژه رفتن داخل دریا بیزارم. بخاطر همینم اصلا این کلوپ رو نمیرم سراغش. حالا بحث این تنفرم از شنا به کنار این که بعضی تفریحاش برای من ترسناکه. حالا اومدیمو این جت اسکی چپ کرد آدم چکار کنه یکه و تنها. اصلا فکرشم ترسناکه

  • حسام بیگ
    پاسخ

    دوستان من که میگم اگه رفتید کیش این کلوپ غواصی رو هم برید. خیییلی کیفی میده بخصوص اگه یه آدم ناشی هم دنبالتون باشه که میشه اسباب خنده. من و برادرم که رفتیم البته از حق نگذریم که اول به اون آموزش غواصی دادنا ولی قسمت جت اسکیش که خان داداش چپمون کرد دیگه اوج هیجانش بود. کلا خوبه یه سرگرمی پر هیجانه آدم هر چی داد مونده تو گلوش تخلیه میشه!!!!

  • مهدوی
    پاسخ

    چیزی که خیلی خوب بود داخل این کلوپ این که روح ادم تخلیه میشه. هر چی انرژی داشتم هر چه جیغ و داد بود تو وجودمو خالی کردم. اصلا وقتی تموم شد انگار ریست شدم دوباره از اول باید با انرزی کار و زندگی رو شروع کنم

  • پرویز
    پاسخ

    من اول در مورد این کلوپ بگم که خیلی عالیه خیلی خوش می گذره یه تفریح پر از هیجان که تو اون مدت بازی آدم فکرش از همه چیز آزاد میشه بخصوص وقتی آدم میره تو هوا میره آسمون. ولی یه چیز دیگه این بحث آموزش غواصیش بود اصلا کلا از بیخ و بن آدم ناشی رو می تونن تو اون مدت اموزش بدن. این حرکتشون خیلی خوب بوده فکر هر کی بوده باید بهش آفرین گفت با این کا اکثرا می تونن از این تفریح استفاده کنند و لذت ببرن. البته حتی آدم های ماهر هم باید احتیاط داشته باشند موقع جت اسکی و… چه برسه تازه کارها.

  • بهرام گور کن!!!
    پاسخ

    وای وای من یه چیزی بگ در مورد این کلوپ غواصیه. ما یه بار رفتیم بعد چندتا خانم سوار جت اسکی شدن از همون اول هم که میخواستن سوار بشن معلوم بود هم ترسیده بودن هم ذوق داشتن. منم فقط زیر نظرشون گرفتم که ببینم چکار می کنم. موتور جت اسکی که روشن شد یه متر هم نرفته بودن جلو که کنترل از دستشون خارج شد و چپ کردن اسباب خنده ماشد اگه بدونید چکار می کردن جیغ و داد می گفتم خانم مسافت زیاید نرفتید جلو وا نترسید!!!! غرق نمیشید. اون روز خیلی خوش گذشت.

  • علی پور
    پاسخ

    می دونید من فقط به چی فکر می کنم؟ به این که وقتی یه نفر با چتر تو هواس این چتره پاره بشه بیافته داخل آب. نگید عقده ای هستما نه به خدا اما خوشم میاد چکار کنم دیگه. از اون ارتفاع بالا آدم بیافته داخل آب لااقل 50 متر میره پایین رسما غرق میشه!!! بعد دیگه پیدا نمیشهههه

  • موتور سوار
    پاسخ

    من که کلا عاشق جت اسکی هست محاله برم کیش و جت اسکی نرم حالا با هر کلوپی که شده میرم کیفور مشم دلم خوش میشه حالم جا میاد

  • پسر نسبتا بد!!
    پاسخ

    کاش اونقدر شلوغ نبود ادم معذبه همه وایسادن ادمو نگاه می کنن نمیشه لیست انتظار رو بذارید داخل یه سالن بقیه به صورت گروهی برن واسه بازی

  • شادمهر
    پاسخ

    من که فقط اون صحنه رو خوشم اومد که جت اسکی رو چپ کردم یعنی دو متر هم نبود راه افتاده بودم چنان چپه شدیم داخل آب که تا اومدیم خودمونو جمع و جور کنیم کلی از وقتمون رفت!!!!

  • دلاوری
    پاسخ

    آقاااا تو این دو ساعت غواصی آدم چی یاد می گیریههههه. همچین میگید دو سااااعت که انگار مثلا ادم رو حرفه ای می کنید از اولش بگید که آموزشتون در چه حده که پولی صرف نشه برای کلوپ. حالا غواصی رو گیریم که یکم یاد گرفتیم آموزش واسه شاتل چی واسه جت اسکی چییی شماها که بلد نیستید مدیریت کنید چرا کلوپ راه می ندازید فقط می خواهید پول بگیرید. می گم اقا من نتونستم از مدت جت اسکیم استفاده کنم چون بار اولم بود چپ می کردم همش بذارید یبار دیگه برم میگه باید پول بدییی!!!! شماها که ادعاتون میشه آموزش دارید نمی خواد آموزش بذارید بجاش برای این موراد فرصت جبران بیدید به طرف که حالا بار دومش کیف کنه

  • سروش
    پاسخ

    حواستون باشه اگه بیماری قلبی دارید نرید من متاسفانه شاهد یه صحنه بودم خیلی اون روز منو بهم ریخت. آخه تمام تفریحات این کلوپ هیجان داره خیییلی هم هیجان داره بخصوص اونجا با فشار میریم بالا تو آسمون. بعد یه آقایی متاسفانه بیماری قلبی داشته و جالب که چون تازگی هم مشکلش عود کرده بود دکترش بهش گفته بود هیجان واست خوب نیست اینو بعد خودش گفت. خلاصه یدفعه دیدم قلبش گرفت از جت اسکی که پیاده شده معلوم بود حالش خوش نبود. اون روز واسم بد خاطره ای شد. دیگه دلمم نمیاد برم کلوپ خیلی دوست دارم برم ولی می ترسم.

  • مصطفوی
    پاسخ

    ببخشید یه سوال مهم البته خیلی مهم. اگه در حین استفاده از تفریحات کلوپ شما اتفاقی واسه ما بیافته تکلیف چیه؟ شما که بیمه نمی کنید افراد رو حالا آیا بیمه اینجور آسیب ها که در اثر تفریحات به فرد وارد میشه رو هم پشتیبانی می کنه یا میگه تقصیر خودتونه میخواستید نرید!!!!

  • H . w
    پاسخ

    من که میگم نرید خودتون میدونید هیجانش خیلی بالاس و کسایی که زیاد اهل هیجان نیستن یا مثه من یکم دل و جیگر ندارن نرن بهتره چون کیف نمی کنید بعد حسرت می خورید که چرا پولتونو واسه خریدی چیزی هزینه نکردید.

  • !!!!
    پاسخ

    ببخشید یعنی چی کسایی که میان این کلوپ باید ماهیچه های قوی داشته باشند!!!! بفرمایید که ما قبل رفتن به کلوپ باید یه دور بدنسازی هم بریم. خوبی بین تفریحاتی که داخل کلوپ غواصی هست هر کس هر کدومو خواست بره هر کدوم رو می دونستید نمی تونه بهش بگید. این که گفتن نداره که می گید ماهیچه های قوی

  • سیب حوا
    پاسخ

    جالبه واسم این که خیلیا میان کامنت می ذارن انگار خودشونو متعهد می دونن. من اول فکر می کردم که چه کاره مسخره ای هست بعد که خودم از طریق همین کامنت ها فهمیدم که این کلوپ غواصی چقدر باحاله و ترغیب شدم به رفتم فهمیدم که کامنت گذاری برای بقیه چه تاثیری داره و چه کار خوبیه. ممنونم از همگی

  • عارف
    پاسخ

    من هیچ وقت یادم نمیره چجوری جت اسکی چپ شد پسر عموم افتاد داخل آب چند دقیقه نزدیک 3-2 دقیقه ای زیر آب بود من که گفتم مرده بدترین سفر کیشمون شد از آب و شنا زده شدم

  • ه.خدایی
    پاسخ

    من از بچگی عاشق پرواز بوم و البته نه از طریق هواپیما و… بله پرازی که از نزدیک آسمون رو ببینم مثله این که داری داخل ابرا پرواز می کنی. مثلا پرواز با بالن، با چتر پرواز و… به خاطر همین از این کلوپ غواصی خوشم اومد چون تا حدود این آرزوم رو عملی کرد.

  • قربانی
    پاسخ

    وای این پارسل که چقدر کیف می ده 300 متتتتتر میری تو هوا به بههه اوج لذته یعنی بردی من بهتون می گم برید اگه هیچ کدوم از تفریحات این کلوپ رو هم نمی خواهید برید لااقل این پارسل رو برید. پرواز توی آسمون رو تجربه کنید نفس بکشید.

  • کاوه.ف:
    پاسخ

    از من به شما نصیحت اگه رفتید و خواستید بین تفریحات کلوپ بعضیاش رو انتخاب کنید حتما حتما حتما به سراغ تیوپ برید. خیلی باحاله اینقدر کیف میده و هیجان داره که حد نداره. تک نفره رو هم نرید چند نفره برید که دست جمعی بیشتر حال میده.

  • مرتضی 69
    پاسخ

    داشتم الان داخل سایت نظرات دوستان رو می خوندم و همین طور معرفی نامه خود کلوپ رو. چون قراره آخر هفته با ماشین خودم برم کیش می خواستم جاهای گردش گریش رو پیدا کنم. با این اوصاف گمون نکنم برم کلوپ غواصی چون من یکم ناراحتی قلبی دارم می ترسم بلا سرم بیاد هیجانش بالاس مثه اینکه منم کلا یه مقدار جراتم کمه

  • ^ O ^:
    پاسخ

    من می گم اگه بخوام لب آب برم باید بشکه آب دنبالم باشه چون دریا می خشکه ماله همینه. من رفتم سراغ این کلوپ. خلاصه رسیدیم به اونجایی که با چتر بریم تو ارتفاع و کیف و حال. رفتیم بالا یه دفعه دیدم یه پرنده که مرغ ماهیخوار بود اومد سمت ما. حالا مگه ول می کرد. اول که رفته بود روی چتر بعدم با منقارش میزد به ما حالا ما همزمان که جابجا می شدیم تو آسمون اونم مدام بلند می شد ولی بد سیریش بود. آخر کار این مسئول کلوپ گفت ما رو بیارن پایین تا چتر رو این پرنده سوراخ نکرده

  • پسر جنگل
    پاسخ

    من فقط بگم هر کی نرفته برههههه حیفه از دستتون بره حیییییف. کلی هیجان داره بخصوص جت اسکی و پروازش که دیگه می ترکونید.

  • ببخشید این کلوپ گروه امداد نجات و افراد هلال احمری داره. من واقعیتش می خوام بیام اینجا امسال ولی نه در کامنت های دوستان و نه در معرفی خودتون ندیدم به این مورد اشاره شده باشه و این مسئله خیلی مهمه شاید اتفاقی برای کسی بیافته و چون لب آب هست تا بیاد اورژانس بیاد و ببردش میمیره شاید.

  • 23ساس
    پاسخ

    کاش مدت زمانش رو بیشتر می کردید اما نه این که هزینه رو دو برابر کنیدا یه مقدار هزینه رو زیاد کنید. مثلا به ازای هر 15 دقیقه بیشتر یه مقدار هزینه رو تعیین کنید. آخه هر کس برای اولین بار میاد تا میاد قلقش دستش بیاد زمان میبره حالا یه مقدار زمان بیشتر بشه تا حالا بتونه خوش بگذرونه.

  • یزدان پناه
    پاسخ

    خواهر من خانمای محترم اینجور تفریحات رو خانم های باردار نمیرن. من نمی دونم اینم باید گفته بشهههه؟؟ یعنی خودتون به ذهنتون نمیرسه که نباید برید؟ آخرشم میشه قضیه اون خانمه که فشارش افتاد. نمی دونم بعدش بچه چی شده بود.

  • Samira.yari
    پاسخ

    Man ke nemiram chon az in ke bioftam dakhele abi ke hame dakhelesh shena mikonan badam miad.

  • Iran
    پاسخ

    ما که تجربه یک سفر طوفانی رو هم با این کشتی داشتیم که دیگه حسابی کیفور شدیم من که خودم عاشق هیجانم ولی باید می بودید می دیدی که بعضی خانما دیگه کم مونده بود غش کنن. چه خبر بود جیغ می زدن یه طوفانه دیگه

  • مسعود جودی
    پاسخ

    حالا یه خدماتی رو رایگان ارائه کنید که توریست و مسافر هم بیشتر بیاد سمت کلوپ. مثلا همین آموزشتونو رایگان می ذارید؟

  • گلاره رادمهر
    پاسخ

    یه مقدار این نوع تفریحات به خاطر هیجان زیادش ترسناکه نمی دونم من بتونم برم سمت این کلوپ یا نه ولی فعلا که دیدم اینطوره.

  • مجتبی
    پاسخ

    من اصلا هدف اصلیم از رفتن به کیش همین کلوپههه و البته کمی هم خرید لباس!!!!

  • ماندانا.کیوان پور
    پاسخ

    منم دوست داشتم این کلوپ رو پایه خنده اس. ملت خیلی هاشون ناواردن با جت اسکی میافتن داخل آب. حالا این که خوبه اون قسمت پروازش که دیگه نگووو چرا این خانما در هر حالت جیغ میزنن. سوسک بزنن جیغ میزنن. پروازم می کنن جیغ می زنن.!!!!

  • علوی
    پاسخ

    ببخشید برای استفاده از تفریحات کلوپتون محدوده سنی چطوریه؟ بیشتر در مورد پسرم می خوام بدونم که 10 سالشه آیا میتونه استفاده کنه یا نه؟ اگه نه که ما کلا نیاییم کلوپ

  • منیژه76
    پاسخ

    سلام و ارادتمند شما و مدیریت محترم کلوپ. خواستم درخواست کنم اگر امکان داره تعداد سانس های کلوپ و زیاد کنید به خصوص در ایام نوروز که جمعیت زیاده نمیشه درست از تفریح لذت برد تعداد سانس ها رو زیاد کنید.

  • حسین دادپناه
    پاسخ

    لااقل زمان هایی که مسافر زیاد هست و درآمد شمام زیاده یه تخفیف خوب بدید به مسافرین. اینجوری مردم هم بیشتر راضی میشن شمام کسب و کارتون بیشتر میشه

  • فرنگیس هادی
    پاسخ

    من اونجاش که اون پسره با چترش داشت میافتاد داخل آب داشتم سکته می کردم حالا نگو خودشون با دوستاش هماهنگ بودن که جو درست کن به خودشونم خوش بگذره!!!

  • Dadgar
    پاسخ

    Kheili keif mide kheili man migam laaghal yebar bere inja hatman

  • احسان ولدبیگی
    پاسخ

    این امکان وجود داره که ما اون تفریحاتی که دوست داریم رو انتخاب کنم و بیشتر زمانمون رو برای اون تفریح بذاریم. مثلا اگر کلا دو ساعت وقت ما هست ما بییشتر وقتمون رو بذاریم برای جت اسکی. میشه اینطور یا باید طبق زمان تعیین شده بریم

  • بهاره
    پاسخ

    من که خیلی دوست داشتم برم وقتی برادرم اومد و تعریف کرد که چقدر هیجانش بالاس منصرف شدم چون کلا ترسو هستم

  • NM54
    پاسخ

    Mishe tedade sansha ro ziad konin va avvale sobh ham bezarid ke hava khonake

  • سرو
    پاسخ

    می دونید این کلوپ چی کم داره؟ یه بالن که به جای چتر که با نیروی کمکی میره بالا بالن داشتید با بالن می رتفیم دسته جمعی خیلی کیف میده خیلی

  • فروهر
    پاسخ

    میشه لطف بفرمایید خدمات کلی هتلتون، زمان تخفیفات، بهترین زمان برای سفر به تفلیس و.. رو داخل یه کانال اطلاع رسانی کنید؟

  • ساینار
    پاسخ

    این کلوپ خوبه ولی چون بچه ها نمی تونن بیان یه مقدار من ناراحت بودم بخاطر بچه ام کاش یه سری تفریحات آب رو هم مختص بچه ها میذاشتن

  • مبین نعمتی
    پاسخ

    نمیشه هر کس هر طور خواست از وقتش استفاده کنه؟ مثلا من می خوام بیشتر پرواز داشته باشم تا جت اسکی و.. . میشه این امکان رو فراهم کنید؟

  • کامران3*
    پاسخ

    من که عاشق اینجور تفریحات هستم. تهرانم یبار رفتم بررای پرش از ارتفاع همه خونواده خودشونو کشتن من نرم ولی رفتم اینجا هم هر بار برم کیش میرم

  • 5%&^
    پاسخ

    من بد شانسی آوردم و نتونستم برم این کلوپ. چون دقیقا خانواده رفتن به این کلوپ رو گذاشتن برای روز آخر که من هم همون روز از صبحش به خاطر روشن بودن کولر سرماخوردگی پیدا کردم و نشد برم

  • مارینا
    پاسخ

    من تا حالا وقتی رفتم کیش به کلوپ غواصی نرقتم. آیا داخل کیش فقط همین یه دونه کلوپ هست؟

  • حجت
    پاسخ

    ببخشید در صورتی که در حین استفاده از تفریحات کلوپ، مشکلی واسه لوازم پیش بیاد و ما مقصر نباشیم آیا باز هم خودمون باید جریمه بدیم؟

  • دکتر میر لوحی
    پاسخ

    من که همیشه گفتم بازم میگم. تنها کشوری که در دنیا هر لحظه داره 4 فصل رو تجربه می کنه ایرانه. نمونه اش همین کیش که وقتی تو شهر خودمون هوا سرد و یخبندونه می تونی بری غواصی. ایران پتانسیل زیادی برای جذب توریست داره منتهی مغز و فکر خلاق می خواد که بدونن چجوری و کی از این پتانسیل ها استفاده بشه

  • صالح عمرانی
    پاسخ

    میشه ازتون یه سوال بپرسم که این کلوپ برای چه رنج سنی مناسبه؟ آیا بچه های مدرسه در سن 10 به بالا رو میشه آورد اینجا؟

  • سیما
    پاسخ

    من یه سوال دارم شاید خنده دار باشه ولی آیا همه تفریحات این کلوپ برای خانم ها هم مناسب هست؟

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


کلوپ غواصی و تفریحاتی دریایی کشتی یونانی

خلاصه مشخصات:

  • 10 صبح الی تا قبل از غروب افتاب
  • اقای ندیمی نیا
  • 09127695992_09347695992
  • انتهای بلوار اندیشه