عروج پرواز کیش

07644467410

09347682445-7

اینستاگرام oroujparvaz.kish

تلگرام oroujparvazkish

پروازی راحت و مطمئن با عروج پرواز کیش

کیش از جزایر زیبای خلیج همیشه فارس می باشد که سالانه گردشگران زیادی را جذب خود می کند. برای تفریح راحت و مطمن توصیه می شود که برنامه های تفریحی خود را از عروج پرواز کیش بخواهید. جزیره زیبای کیش به علت داشتن مناطق گردشگری و تفریحی بسیار زیاد و همچنین داشتن آب و هوای گرم و مرطوب در همه سال می تواند از گردشگران زیادی پذیرایی کند.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات جامع و کاملی را از شرکت عروج پرواز کیش در اختیار گردشگران و میهمانان نگین زیبای خلیج فارس جزیره کیش قرار دهیم.

شرکت عروج پرواز کیش:

شرکت عروج پرواز کیش از با سابقه و حرفه ای ترین شرکت ها در تنظیم و اجرای انواع تورهای داخلی و خارجی می باشد. این شرکت بزرگ با مدیریت قوی و پرسنل حرفه ای خود می تواند بهترین امکانات را با مناسب ترین قیمت ها به گردشگران و مسافران ارائه کند.

رزرو بلیط از طریق شرکت عروج پرواز کیش:

از دیگر خدماتی که شرکت عروج پرواز کیش به گردشگران ارائه می کند رزرو بلیط برای همه پرواز های داخلی از جمله جزیره کیش می باشد. گردشگران می توانند با مراجعه به این شرکت و اعلام زمان و تاریخ مد نظر خود برای پرواز در همان لحظه بلیط خود را رزرو و دریافت کنند. این شرکت با سابقه به علت دانستن فوت و فن های کار حرفه ای می تواند شما را در انتخاب بهترین پروازها با کمترین قیمت های ممکن راهنمایی کند.

خدمات اقامتی شرکت عروج پرواز کیش:

شرکت عروج پرواز با توجه به آشنایی و داشتن قرارداد با همه هتل های کشور می تواند گردشگران را در این مسیر همراهی کند. گردشگران با اعلام هزینه مد نظر و نوع هتلی که دوست دارند در جزیره کیش و یا در هر نقطه ای در ایران اقامت کنند می توانند از این شرکت راهنمایی گرفته و یا آن را رزرو کنند. گردشگران در این مرحله علاوه بر راحتی کار می توانند از تخفیف های هتل ها که به علت انجام کار توسط شرکت عروج پرواز به آن ها تعلق می گیرد نیز استفاده کنند.

اگر گردشگران جزیره کیش تمایل داشته باشند که سوئیت های شخصی و یا اقامتی را در کیش برای مدت اقامت خود در اختیار داشته باشند می توانند با مراجعه به شرکت عروج پرواز کیش از گزینه های بسیار مناسب اطلاع پیدا کنند و در صورت موافقت این شرکت در سریع ترین زمان ممکن این سوئیت های شخصی و اقامتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

ترانسفر و گشت شهری رایگان شرکت عروج پرواز کیش:

از دیگر خدمات تفریحی که این شرکت برای گردشگران و میهمانان جزیره زیبای کیش که به نحوی با این شرکت در ارتباط می باشند ترانسفر و گشت شهری رایگان می باشد. شرکت عروج پرواز کیش به علت داشتن وجدان کاری بالا و احترام قائل بودن برای گردشگران عزیز آن ها را با سرویس ویژه در فرودگاه دریافت می کند. همچنین در صورت اراده نیز یک گشت ویژه تفریحی در داخل شهر کیش را به صورت رایگان برای گردشگران انجام خواهد داد.

خدمات گردشگری و تفریحی شرکت عروج پرواز کیش

اگر گردشگران قصد استفاده از خدمات گردشگری و تفریحی از جمله تفریحات دریایی و یا غواصی، شرکت در جنگ های شبانه بی نظیر، دیدن پارک دلفین ها و یا برنامه های تفریحی دیگر جزیره در جزیره کیش را دارند، مطمئن ترین و راحت ترین مکان برای تهیه این خدمات شرکت عروج پرواز کیش می باشد. این شرکت با توانایی های بالای خود توانسته با انعقاد قرارداد با این شرکت ها بلیط های آن ها را با تخفیفات ویژه به گردشگران و میهمانان جزیره کیش ارائه کند.

تخفیف های شگفت انگیز شرکت عروج پرواز کیش:

این شرکت توانسته با انجام دقیق و بی نقص خواسته گردشگران و میهمانان جزیره اعتماد آن ها را جلب کند و هر روز بر اعتبار خود بیفزاید. البته این شرکت قدیمی و با سابقه در ارائه تخفیف های بسیار مناسب و شگفت انگیز ید طولایی دارد و در بعضی مواقع با شکستن قیمت های خدمات خود مشتریان و گردشگران را شگفت زده می کند. یکی از این تخفیف های جالب، تخفیف به خدمات ارائه شده در صورت خرید آن از سایت پرشین لیدر می باشد.

آدرس شرکت عروج پرواز کیش:

دفتر مرکزی شرکت عروج پرواز کیش در جزیره زیبا و بی همتای کیش در خیابان رودکی و در مجموعه هتل سارا واقع شده و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز می باشد.

 

کلیدواژه اصلی: عروج پرواز کیش

کلیدواژه: دفتر مرکزی شرکت عروج پرواز کیش، خدمات گردشگری و تفریحی شرکت عروج پرواز کیش، گردشگران جزیره کیش، جزیره کیش، جزیره زیبا و بی همتای کیش

چکیده:                  برای مسافرتی راحت و خوش به جزیره کیش خدمات لازم را از شرکت عروج پرواز کیش بخواهید. امکانات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط، خدمات گردشگری و تفریحی و ارایه تخفیفات شگفت انگیز و … .

 

برگزاری تور کیش

کیش یکی از بهترین مکان ها برای مسافرت و خوش گذرانی در ایران می باشد. سفر به این جزیره زیبای خلیج فارس می تواند خاطرات ماندگاری را برای گردشگران و مسافران به جا گذارد. شرکت های مسافرتی و گردشگری می توانند به گردشگران برای سفر به این جزیره کمک شایانی بکنند. این شرکت ها به علت وارد بودن به کار خود می توانند با برگزاری تورهای کیش یک سفر مهیج و جالب را برای گردشگران این جزیره تدارک ببینند.

شرکت های مسافرتی و گردشگری به علت آشنایی و داشتن قرارداد با شرکت های هواپیمایی و هتل های جزیره کیش سفر به این جزیره رویایی را برای گردشگران آسان می کنند.

در این مقاله به خدمات و کارهایی که شرکت های مسافرتی و گردشگری انجام می دهند می پردازیم.

تجربه و تخصص تورهای کیش

شرکت های مسافرتی و گردشگری کیش به علت داشتن تجربه و تخصص بالای خود به راحتی مراحل و کارهای برگزاری یک تور هیجان انگیز به جزیره کیش را انجام می دهند.

رزرو کردن بلیط هواپیما در تورهای کیش

شرکت های مسافرتی و گردشگری کیش با داشتن اطلاعات و روابط با شرکت های هواپیمایی توانایی رزرو کردن بلیط های پروازهای کیش را در اسرع وقت برای گردشگران دارند. این شرکت ها به شما در خرید بلیط و کارهای مربوط به پرواز راهنمایی می کنند. شرکت های مسافرتی و گردشگری کیش می توانند در خرید بلیط برای گردشگران تخفیف های ویژه ای را دریافت کنند. این شرکت ها بعد از انجام خرید و درحین پیشامدی خاص برای گردشگران در پرواز نیز پاسخگو خواهند بود و این مشکلات را برطرف خواهند کرد.

استقبال و خدمات فرودگاهی در تورهای کیش

شرکت های مسافرتی و خدماتی در تور کیش بعد از پرواز و در جزیره کیش در فرودگاه نیز به گردشگران خدمات ارائه می کنند. این شرکت ها برای راحت بودن و گردشگران در فرودگاه برای آن ها سرویس های ویژه ای را در نظر می گیرند. این سرویس ها موظف می باشند تا گردشگران را تا هتل محل اقامت آن ها همراهی کنند. این سرویس ها به صورت کاملا رایگان می باشد.

خدمات رزرو هتل تورهای کیش شرکت های مسافرتی و گردشگری کیش

این شرکت ها با داشتن اطلاعات و برنامه ریزی های خاص توانایی رزرو کردن هتل ها برای گردشگران را دارند. این شرکت ها برای رزرو هتل برای گردشگران فقط نیاز به داشتن روز و نوع هتلی که آن ها می پسندند دارند و با ین اطلاعات در اسرع وقت مراحل کار را انجام داده و هتل را برای مدت مشخص رزرو می کنند. شرکت های مسافرتی و گردشگری کیش در این قسمت کار هم به علت داشتن روابط کاری زیاد با هتل ها قادر می باشند تا تخفیف های ویژه ای را برای گردشگران دریافت کنند.

ارائه بلیط های تفریحاتی و گردشگری تور کیش

شرکت های مسافرتی و گردشگری تور کیش در ارائه بلیط های تفریحاتی در تور کیش ید طولایی دارند. این شرکت ها توانایی در اختیار گذاشتن بلیط های برنامه های مختلف در کیش از جمله جنگ های شبانه، پارک دلفین ها، ورزش های آبی و غواصی، کشتی های تفریحی روزانه و شبانه و گردش های جزیره را دارند.

در هنگام بستن قرارداد با شرکت های مسافرتی و گردشگری تور کیش می بایست به موارد ذیل توجه داشت:

تمامی مواردی که در برگه قرارداد موجود می باشد در تعهد شرکت می باشد.

حتماً در هنگام بستن قرارداد به ساعت پرواز و هتل محل اقامت خود توجه کنید و سعی کنید اطلاعات کامل تری از آن ها کسب کنید.

هزینه های شما در تور کیش با توجه به نوع هتل انتخابی متغیر می باشد.

هزینه های تور کیش در زمان های مختلف سال متفاوت می باشد.

حتماً ساعت پرواز خود را با ساعت تحویل و تخلیه هتل هماهنگ کنید.

سفر به جزیره کیش با تورهایی که توسط شرکت های مسافرتی و جهانگردی برگزار می شود بسیار ارزان تر از سفر عادی خودتان است. به علت اینکه این شرکت ها کارهای خود را برنامه ریزی می کنند شما در تور کیش می توانید حداکثر بهره را از زمان خود ببرید و مکان ها و برنامه های زیادی را تجربه کنید.

کلمه کلیدی اصلی:       تور کیش

کلمه کلیدی:     سفر به جزیره کیش، شرکت های مسافرتی و جهانگردی، شرکت های مسافرتی و گردشگری تور کیش، بلیط های تفریحاتی و گردشگری تور کیش، خدمات رزرو هتل تورهای کیش

چکیده:           تور کیش یکی از تورهای به یاد ماندنی و خاطر انگیز می باشد. بهتر است برای داشتن سفری مطمین و لذت بخش خرید تور کیش را از طریق شرکت های مطمئن و معتبر انجام دهید.



نظرات (60)

  • anvari
    پاسخ

    salam
    darbare takhfifati ke to matn farmode bodin soal dashtam ke be che sorat hast va be che chizhaii talogh migirae. belithaii ke az shomabekharim ham shamel in takhfif mishe?

  • سلمان
    پاسخ

    ما پارسال خانوادگی رفته بودیم کیش البته تورمون با یه شرکت دیگه بود ولی بلیط جاهای تفریحی رو از این شرکت خریدیم،خیلی تخفیف های خوبی داشت مخصوصا برای ما که جمعیتمون زیاد بود تخفیف هاش عالی بود
    ممنونم از پرشین لیدر که این شرکتو معرفی کرد

  • لاهیجانی
    پاسخ

    با سلام و تشکر از سایت
    میخاستم بپرسم که بهترین زمان برا مسافرت به کیش چه زمانی هست؟ هک از نظر هزینه و هم از نظر شلوغ نبودن و از همه مهم تر از نظر آب و هوا که هم خنک باشه و هم بشه از ورزش های آبی اونجا استفاده کرد

  • amiri
    پاسخ

    emkanesh hast ke ie list az tafriahti ke to kish hast ri begid ke adam ba ie did baztari az beineshon entekhab kone
    motshakker va movafagh bashid

  • محسنی
    پاسخ

    باسلام و عرض ادب
    ببخشید امکان گرفتن مشاوره از کادر خدماتیتون وجود داره؟ در مورد بهترین زمان سفر چه از نظر هزینه بلیط ها و چه از نظر موقعیت فصلی و یا من باب مثال سوالاتی درمورد هزینه های خرید و…

  • Mehrnoush
    پاسخ

    سلام. خسته نباشید میگم خدمتتون. من با اولین تجربه رو داشتم به کیش و خدا رو شکر که این تجربه با تور شما تبدیل شد به یک مسافرت عالی و پرخاطره. در کنار تمام خدماتتون، نظم کاریتون خیلی واسم ارزش داشت.

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    درمورد تخفیف هایی که گفتید سوال داشتم. یه حالت کلی گویی داشتید. میشه بیشتر توضیح بدید؟ این که چطور میشه از تخفیف ها استفاده کرد. شامل چه مواردی میشن. شرایطش رو اگه توضیح بدید ممنون میشم

  • نام آشنا
    پاسخ

    اگه حقیقتشو بخواهید من کاملا اتفاقی از خدمات این تور استفاده کردم یعنی قصدم این بود که از یه آژانس دیگه خرید کنم نشد و تو لحظه آخر ار تخفیف این یکی تور استفاده کردم و خلاصه راهی کیش شدم. اولش ناراحت بودم که خدمات اون یکی تور رو از دست دادم ولی بعد که خدمات عروج پرواز رو دیدم متوجه شدم چیزی رو از دست ندادم خیلی عالی بودن از مدیریت تا خدمات گرفته همه چی درجه یک و عالی بود.

  • The Other
    پاسخ

    سلام. دوستان مگه تورها با هم فرق هم دارن؟؟؟ معمولا خدماتشون یکیه. گمون نمی کنم تورهای کیش مسافرینشون رو برای اقامت ببرن جاهای بی کیفیت چون از کیفیت کاری خودشون کم میشه و اعتبارشون افت می کنه. حالا از نظر تخفیفات بخواهیم بحث کنیم بله شاید بعضی تورها برتری دارند ولی مطلب دیگه نه

  • بهرامی
    پاسخ

    درود بر شما
    در ابتدا تشکر می کنم به خاطر خدماتتون. من یه سوال داشتم متنتونو مطالعه کردم قسمت تخفیفات نوشته بودید که در صورت خرید از سایت پرشین لیدر. این یعنی اگه از این سایت خرید نشه تخفیف هم بهمون تعلق نمی گیره؟ میشه یکم توضیح بدید

  • Maral
    پاسخ

    Be nazaram toure khoobi hast. Man ke razi hastam. Albate nemishe ba tourhaye dige moghayese kard chon adam bayad aval safar ba ouna ro ham tajrobe kone baad nazar bede.

  • درود
    پاسخ

    سلام خسته نباشید ان شاالله که همه دوستان خوب هستن. تخفیفاااات. این تور تخفیفاتش خیییلی عالییییهههههه. اخه من وقتی می خوام با تور برم سفر اول کیفیت خدمات و دوم تخفیفات واسم مهمه. این تور از هر دو نظر درجه یک بود. خوبه یبار امتحان کنید.

  • من او
    پاسخ

    ما همیشه موقع سفر رفتن از یه هفته زودتر باید برنامه ریزی می کردیم که از کدوم مسیر بریم؛ چی برداریم واسه غذا خوردن بین راه؛ حالا اونجا هتل چکار کنیم وااای اگه هتل خوب گیرمون نیاد چی و…. خلاصه دنگ و فنگی داشتیما. امسال به مادرم گفتم میخوام یه سفر بریم که به هیییچ کدوم از اینا فکر نکنیم حتی به اینم فکر نکنیم که اونجا که رسیدم کجاها رو بریم بگریم. فقط به این فکر کنیم که خوش بگذرونیم. بعدشم رفتم سراغ این تور که البته داماد خاله ام تعریفشو می کرد. یعنی یه سفر بی دردسر رفته باشیم که کیفور شده باشیم همین بود. فقط همینو می تونم بگم

  • نوگورانی
    پاسخ

    ما که یه بار قصد کردیم تو عمرمون بریم کیش هر بار نیت یه کار جدید می کنیم میخوریم به عصر یخبندان. خلاصه با همین تور هم می خواستیم بریم کلی برنامه چیدیم بعد دقیقا یه روز مونده به سفر مادربزرگم فوت شدن و دیگه خرد تو ذوقمون. این 3 ساله هم نرفتیم دیگه کیش حالا دیگه نیت نمی کنم یهویی میریم!!!

  • کریم اقبالی
    پاسخ

    من که میگم این آژانس ها در ازای پول که از مسافرا می گیرن وظیفشونه که هم بهرتین خدمات رو ارائه کنند و هم این که بااحترام با مسافر برخورد کنند صدقه که بهمون نمی دن تازه بنظرم پولم زیاد می گیرن پس جز انجام وظیفه کار دیگه ای نمی کنن. همین

  • mohamad
    پاسخ

    سایت عاللللیه باریکلا واقعا

  • ق.هادیان
    پاسخ

    من تازه از این آژانس هواپیمایی بلیط خریدم و قصد دارم سفرم رو با تور این شرکت شروع کنم امید به خدا ان شا الله که تعاریف دوستا درست باشه و ما هم لذت ببریم از سفرمون. البته با توجه به کاتالوگ خدماتشون که از همین حالا دوست دارم زودتر برم کیش ان شالله کیفیت خدمات هم خوب باشند.

  • خانم زارعی
    پاسخ

    من با تورهای مختلف رفتم کیش همشون خوب بودن البته بعضیاشون یه مقدار تو بعضی خدمات عقب تر هستن و تعداد خدماتشون کمه وا ولی در کل همشون خوبن این آژانش هواپیمایی هم همین طور بود عالی بود بنظرم.

  • **@*
    پاسخ

    منم میگم خوبه. معمولا شرکت ها خدماتشون تقریبا نزدیک به هم هست ولی خوب این تور که من رفتم باهاشون خیلی به مسافر و راحتیش اهمیت می دن حتی اگه مسافر از روی عصبانیت هم حرفی بزنن من اونجا داخل آژانس بودم اینو به چشم خودم دیدم من یک کلمه بی ادبی و بی احترامی از پرسنل در ازای این عصبانیت مشتری ندیدم.

  • Spring
    پاسخ

    من که امسال رفتم بلیط بخرم از این آژانس پشت دستمو داغ کردم. یه دعوایی راه افتاد که بیا و ببین. نفهمیدم ماجرا آخرش سر چی بود ولی یه مشتری اومد اونجا از در که وارد شد صدا رو انداخت تو حنجره و شروع کرد. بعد مدیر آژانس اومد سریع بردش پیش خودش فقط لابلای حرفاش حس می کردم کیش که رفته وقتی رقته داخل هتل رزرو شده یه مشکلی واسش رخ داده.

  • مهدوی کیا
    پاسخ

    سلام دارم خدمت مدیر محترم آژانس و دوستان
    من سوالی داشتم در زمینه میزان حمایت تور. اگر از زمان پرواز تا رسیدن به کیش مشکلی واسمون پیش بیاد منظورم مشکلی در زمینه همین پرواز و … آیا تور ما رو حمایت می کنه که مشکل رو رفع کنه؟ چون ما تحت حمایت این آژانس داریم سفر می کنیم پس طبیعتا باید مسافرینش رو حمایت کنه.

  • سنبل و سوسن
    پاسخ

    خیلی باحاله خیلی کیف میده ادم کلی می خنده. اون قسمت تقلید صداش که درجه یک بی نظیییر. ادا هر خواننده ای که می گفتیم رو در می آورد هم از نظر صدا و هم از نظر میمیک صورت و حرکات بدن

  • Gole Gandom
    پاسخ

    مثه بقیه آژانس های هواپیمایی هست دیگه گمون نکنم آژانس ها از نظر کلیات تفاوتی داشته باشن چون در این صورت مشتریان خودشونو از دست میدن حالا از نظر تعداد خدمات و نوعش یکم تفاوت وجود داره. من با آژانس های مختلف سفر کردم همشون خوب بودن

  • ایروانی
    پاسخ

    خوبه که همچین آژانس هایی وجود داره اخه آدم دیگه برای بررنامه چیدن و این که کجاها برم اصلا کیش کجاها رو داره که من برم و… دردسر نداره. همه چیو می سپاره به این تورها و فقط چمدونشو آماده می کنه واسه رفتن. البته خدمات تور و کیفیتش هم مهمه وگرنه سفر لذتی نداره

  • بهاروند
    پاسخ

    چرا اینجا کسی به سوالات و انتقادات پاسخ نمیده. لااقل سوالات رو جواب بدید. من الان می خواستم از این طریق یه چندتا سوال بپرسم دیدم سوالات دوستانی هم که کامنت گذاشتن رو کسی جواب نداده دیگه پشیمون شدم

  • م.ثلاثی
    پاسخ

    تخفیفاتشون همچین شگفت انگیزم نیست. زیاد توفیقی ندیدم با آژانس هیا دیگه. نمی گم خوب نیست چرا اتفاقا خوب تخفیف داشتن ولی واژه شگفت انگیز مناسبش نیست

  • صداقتی
    پاسخ

    من روزی که برای رزرو بلیط رفتم یه مقدار بی نظمی و آشفتگی اونجا دیدم حالا نمی دونم چون نزدیک عید بود و سرشون شلوغ بود این حالت رخ داده بود؟؟ من خیلی وقتم اونجا هدر شد مدام پاسم می کردن هر کدوم از کارکنان هم که سرش شلوغ بود. اخر یکی به دادم رسید خدا خیرش بده

  • علی بابا
    پاسخ

    آقااا این چه اسمیه واسه آژانستون انتخاب کردید آخه. آدم یاد مردن میافته به خاطر کلمه عروج. حس می کنی اگه با این آژانس بری سفر داخل هواپیما عروج می کنی به ملکوت اعلا!!! که البته عادیش سفر داخل مملکت ما با این هواپیماهای داغونش خطر عروج رو داره به اندازه کافی دیگه لااقل اسمتونو خود انتخاب کنید.

  • یداللهی
    پاسخ

    دوستان متاسفانه امروز در یک سفر هوایی تهران یاسوج نزدیک به 60 نفر فوت شدن. خواستم تسلیت بگم و این که امیدوارم یکی مسولان به خودشون بیان یه فکری به حال این هواپیماهای فرسوده و خراب بکنن. بابا هواپیما میره داخل آسمون کوچکترین نقصی در اون مساوی است با سقوط و مرگ. میفهمید؟؟؟ ماشین نیست که بگید حالا یه جوری تعمیر کنید سر پا بشه این سفر رو بره تا بعد سفر اساسی درست بشه!!!

  • فتانه
    پاسخ

    اینقدر تعریف این آژانس رو می کردید چیز خاصی نداشت که. من با یه آژانس دیگه قبلا سفر می کردم این عروج پرواز با اون هیچ توفیقی نداشت. همچین تعریف می کنن همه انگار خاصه. اصلا هم اینطور نبود

  • مدرسه ما:
    پاسخ

    سلام دارم خدمت مدیریت محترم آژانس عروج پرواز
    بنده سوالی داشتم در مورد تورهاتون. آیا میشه یک تور رو به طور کامل رزرو کرد؟ ما می خواهیم بچه های دبیرستانمون رو بیاریم کیش و می خواهیم با یه تور هوایی ببریمشون که همه با هم باشن و افرادی غیر از دانش آموزان و کادر مدرسه داخل این تور نباشه. رزرو تور با این شرایط وجود داره؟

  • تاوان70
    پاسخ

    سلام. بخشید با اوضاعی که فرت و فرت داره واسه هواپیماهای گل و بلبل مملکت پیش میاد آیا سیستم های شما امنه؟ اصلا جرات دارید تور با هواپیما ببرید. خدایش می تونید؟ اگه ملت بیافتن بمیرن چی میشه؟؟؟!!!

  • بلوطکی
    پاسخ

    مثلا فرض کنیم خدای نکرده دور از جون این هواپیمایی که مسافرای این آژانس رو می بره سقوط کنه بعد داخل اخبار می گن مسافرین آژانس عروج به آسمان ها عروج کردند!!!! نکنین اینکارا رو با این اسم گذاشتنتون

  • چاخورزاده076
    پاسخ

    چرا کارکنانتون با هم دعوا می کنن. من اومدم می گم یه مشکل واسه بلیطم پیش اومده این میگه من نبودم اون می گه من نبودم. حالا من خودم دارم می گم روزی که اومدم واسه رزرو بلیط فلان کارمندتون کارای منو انجام داد اما باز با هم بحث می کنن. من که نیومدم دعوا می خوام مشکلمو حل کنینی همین.

  • زورو
    پاسخ

    بنظرم انگار کارکنانش یه حالت مصنوعی توی رفتارشون حس می شد انگار یه نفر بالای سرشون ایستاده و به زور میگه احترام بذارید. البته من اینو در مورد اون فردی دیدم که رفته بودم پیشش برای رزرو بلیط. حتی خنده هاش مصنوعی بود اونی نبودن که نشون می دادن. شاید مدیریت مجبورشون کرده که اینجوری مشتری جلب کنن.

  • M.L87
    پاسخ

    Mishe lotfan zamani ke takhfif darid dakhele site elam konid?

  • علی اصغر
    پاسخ

    چرا برخی زمانا شما خدمات ویژه دارید ولی زمان های دیگه نه؟ چه عاملی تاثیر داره برای ارائه این قبیل خدمات و تخفیفات

  • Ebrahim Hamedi
    پاسخ

    به جای این که به کارمنداتون تحمیل کنید که انگلیسی صحبت کنند می خواهد مترجم بیارید و فروش بلیط به مسافرین خارجی رو به این افراد بسپارید. چون دیدم برخی از فروشندگانتون کند بودن تو حرف زدن

  • اقتباسی
    پاسخ

    فروشندگی کلا کار سختیه حالا تو هر زمینه ای. برای آژانس که دیگه بدتر. فروشنده باید حسابی حوصله داشته باشه هر جور آدم ممکنه مخاطبش باشن باید صبور باشه. خسته نباشید می گم بهشون.

  • طهماسب
    پاسخ

    سلام و ارادت فراوان
    از مدیریت محترم آژانس سوالی داشتم آیا میشه با آژانس شما قرارداد بست که هر ساله در یک زمان مشخص تور شما رو رزرو کرد برای سازمانمون؟؟ برای مثال یه هفته مونده به عید یکی از تورهاتون ماله ما باشه البته تحت مدیریت شما

  • غضنفر داداشی
    پاسخ

    کاش می شد همه کارا رو اینترنتی انجام داد اصلا نیزا نباشه بیاییم آژانس. نمیشه؟؟؟ اونجا شلوغه ادم معطل میشه. خسته کننده اس

  • Javad
    پاسخ

    Ma mitounim be sourate gorouhi belit tahiye konim?? Ye nafar karaye hame ro anjam bede. Injouri kara zoudtar pish mire

  • J.puya
    پاسخ

    سلام و خسته نباشید. میشه لطفا اگر شعبه های دیگری هم آژانس شما دارن همین جا نام ببرید که ما بدونیم آژانس هایی که با نام مشابه شما راه اندزای میشن زیر نظر شما هستن یا نه؟

  • Q.11
    پاسخ

    Chera shoma pishkhounatoun ro joda nemikonid ke mosafera bedounan baraye maghsade khodeshoun daghigh koja beran injouri nazm ham bishtar mishe

  • شهزاده
    پاسخ

    سلام دارم خدمتتون میشه لطفا زمان تورهای ویژه خودتون رو اعلام بفرمایید اگر بشه از طریق سایت یا تلگرام اطلاع رسانی کنید عالی میشه.

  • یاور امینی
    پاسخ

    با توجه به این که این سوال ممکنه برای دیگران هم پیش بیاد ترجیح دادم اینجا بپرسم. میشه در صورتی که نیاز به نیروی کار داشتید آگهی رو داخل نت هم ارائه کنید

  • 0011
    پاسخ

    سلام ببخشید من یه سری اومدم آژانستون شانسم خوردم به تور یکی از کارمنداتون که قبلش به یه مشتری بحثش شده بود خلاصه عصبانیتشونو من دیدم و سر من اومد. آدم باید خودشو کنترل کنه

  • حامد
    پاسخ

    خانما خیلی حساس هستند و زود اشکشون در میاد نباید اینجور جاها کار کنن آخه دیدم یه مسافرا به یه کارکنانا که خانم بود حرف بی ربط زد خانمه زود زد زیر گریه. باید میزد تو دهن مسافر!!!

  • سپاستین
    پاسخ

    جریان این که یه سال تخفیفات بیشتره یه سال کم. یه سال خدمات بیشتره یه سال کم چیه؟؟

  • توکلیان
    پاسخ

    ما چند ساله که داریم با این آژآنس هر توری بخواهیم بریم می ریم چون خیلی راضی هستم. ریسک نمی کنم بریم جایی دیگه می ترسیم به این اندازه خوب نباشن

  • Mehrabi
    پاسخ

    Bebakhshid. Dar sourati ke bekhahim belit ro cancel konim ta che zamani vaght darim ta kolle hazine behemoun bargarde

  • خان زاده
    پاسخ

    سلام دارم خدمت شما. آیا تخفیف هایی که فرمودید لحاظ میشه برای ارگان های دولتی بیشتر خواهد شد؟

  • سوزان نجم
    پاسخ

    درود بی کران بر شما. ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی شما اگر امکان داره خدمات رزرو اختصاصی تور رو هم برای همه ارگان هایی کشور لحاظ بفرمایید

  • GHolami
    پاسخ

    Salam. Man shenidam ke gahi darkhast niro be sourate agahi elam mikonid mishe dakhele in site ham agahi konid

  • ناصر
    پاسخ

    سلام. ببخشید سوالی داشتم اگر ما بلیط رزرو کنیم و بعد چند ورز مونده به سفر بخواهی این بلیط رو کنسل کنیم و هفته بعد بریم لازمه باز هم بیاییم آژانس برای واریز مجدد پول یا نه یه بلیط با تاریخ جدید بدون هزینه مجدد صادر میشه؟؟

  • دلارام
    پاسخ

    سلام به نظر شما بهتره که با تور بریم کیش یا این که اگه خودمون شخصی بریم بهتر و به صرفه تره؟

  • سکینه هاشمی
    پاسخ

    به نظر من برای قسمت خرید اینترنتی که دارید یه سری کارشاس فروش جدا بذارید که مسول پاسخگویی باشند چه به صورت آنلاین چه تلفنی که کارا زودتر پیش بره.

  • پارس آباد
    پاسخ

    من که کلافه شدم در این آژانس دم عید که میشه انگار همه هولن خوب زودتر بیایید برای رزرو بلیط. من دو ساعت اونجا موندم اخرش گفتم نخواستم برگشتم رفتم سراغ یه آژانس دیگه.

  • پارسا اجمدی
    پاسخ

    سلام. بهترین نمونه مشتری مداری رو در این آژانس میشه به چشم دید که حق رو همیشه به مشتریان میدن.

  • سمندر
    پاسخ

    سلام. شما آژانستون فقط همین یه شعبه رو داره؟

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


عروج پرواز کیش

خلاصه مشخصات:

  • 9 الی 23
  • آقای زارعی
  • 09347682445-7
  • 07644467410
  • کیش