کافه گالری راسپینا

کیش جنب کشتی یونانی

09378870846 آقای نبی

تجربه لذت غذا خوردن در مکانی متفاوت و خاص در کافه گالری راسپینا

کیش از معدود مقصدهای گردشگری و تفریحاتی در کشور می باشد که از همه لحاظ دارای امکانات ویژه ای می باشد. این جزیره زیبا علاوه بر داشتن طبیعت بکر، زیبا، دارای امکانات خاص و کم نظیر نیز می باشد، امکاناتی چون هتل های لوکس و مجلل، مراکز خرید بسیار بزرگ و به روز که تمامی برند های روز دنیا را ارائه می کنند، داشتن برنامه های تفریحاتی متنوع از جنگ های شبانه گرفته تا کمدی ها و نمایش ها، داشتن مراکز ورزشی آبی بسیار هیجان انگیز و در آخر داشتن رستوران ها و کافی شاپ های مجلل و به روز. رستوران ها و کافی شاپ های جزیره زیبای کیش با فضایی بسیار مدرن و آرامش بخش، تمیز و با امکاناتی عالی در خدمت گردشگران و میهمانان جزیره می باشد.

از به روزترین و خلاقانه ترین کافه گالری های جزیره کیش، کافه گالری راسپینا می باشد. در این مقاله به معرفی کامل این کافه محبوب و جذاب می پردازیم.

مدیریت کافه گالری راسپینا

کافه گالری راسپینا واقع در جزیره کیش می باشد و با مدیریت آقای نبی آماده ارائه خدمات بی نظیر خود به گردشگران می باشد. آقای نبی از معدود کسانی در جزیره کیش می باشند که در کار خود بسیار نوآور و خوش فکر می باشند.

آدرس کافه گالری راسپینا

این کافه گالری بسیار زیبا و جذاب که اکثر گردشگران جزیره کیش برای گذراندن ساعاتی زیبا و خوش بخشی از زمان سفر خود را در آن می گذرانند در محلی واقع در نزدیکی کشتی یونانی قرار گرفته است که از لحاظ مکانی بسیار قابل دسترس و مناسب می باشد.

ویژگی خاص کافه گالری راسپینا

از خلاقانه ترین و ابتکاری ترین نکات کافه گالری راسپینا این است که این کافه در یک هواپیما واقعی قرار گرفته است. این هواپیما از هواپیما های از کار افتاده شرکت کیش ایر می باشد که در سال 1389 در آخرین پرواز خود به جزیره کیش از رده خارج شده است. مدیر این مجموعه به همراه پرسنل خلاق و حرفه ای آن توانستند با به کارگیری هنر و خلاقیت این هواپیما را به یک مکان بسیار شیک و آرامش بخش برای گردشگران تبدیل کنند.

برنامه های کافه گالری راسپینا

کافه گالری راسپینا در بدو ورود برای میهمانان و گردشگران خود برنامه خاص و ویژه ای را تدارک دیده است. این برنامه زیبا اجرای یک جنگ بسیار شاد و پرانرژی می باشد. این جنگ به وسیله گروهی از هنرمندان معروف و حرفه ای در این زمینه طراحی و اجرا می شود. در زمان اجرای برنامه کافه از شما با یک نوشیدنی خاص و خوشمزه پذیرایی می کند.

از دیگر ویژگی ها و برنامه های این کافه گالری اجازه نشستن در اتاق خلبان هواپیما می باشد. گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از اتاق خلبان و نشستن بر روی صندلی آن و آشنایی با آن احساس خاص، با پوشیدن لباس خلبان و کمک آن از خود عکس هایی را به یادگار بگیرند.

منوی غذایی کافه گالری راسپینا

گردشگران در کافه گالری راسپینا برای انتخاب غذا و نوشیدنی منوهای مختلفی را در اختیار دارند. گردشگران می توانند با تماشای منوهای مختلف این کافه و سفارش آن ها تجربه های جدیدی را در غذاها و نوشیدنی های مختلف به دست آورند. تجربه هایی خاص و خوشمزه که یادگار جزیره زیبای کیش خواهد بود.

پرسنل کافه گالری راسپینا

کافه گالری راسپینا از پرسنل بسیار حرفه ای و آموزش دیده در کار خود بهره می برد. این پرسنل در طول زمان حضور گردشگران و میهمانان در داخل کافه به صورت تمام وقت در خدمت آن ها می باشند و به احترام فراوان و اخلاقی بسیار خوب از آن ها پذیرایی می کنند. این پرسنل به علت استاد بودن در کار خود تمامی وظایف خود را به صورت خودکار و با بهترین کیفیت انجام می دهند.

ساعات کار کافه گالری راسپینا

کافه گالری راسپینا برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان همیشه آماده ارائه خدمات می باشد. این کافه گالری شاد و زیبا با تمامی امکانات و برنامه های جذاب خود از ساعت 16:30 الی 3 بامداد در خدمت گردشگران جزیره زیبای کیش می باشد.

کلمه کلیدی اصلی:       کافه گالریراسپینا

کلمه کلیدی: منویغذاییکافهگالریراسپینا، به روزترین و خلاقانه ترین کافه گالری های جزیره کیش، جزیره کیش، کافهگالری

چکیده:           کافه گالری راسپینا در اصل هواپیمایی است که رستورانی در آن بنا شده است. به گردشگرانی که تمایل به تجربیات خاص و متفاوت دارند استفاده از کافه گالری راسپینا توصیه می شود.

غذاها و نوشیدنی های کافه های کیش

کیش این جزیره زیبا و دلنواز از دیرباز از مناطق بسیار پرطرفدار برای گردشگران بوده است. این جزیره ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری و گردشگری دارد. یکی از این ظرفیت ها که بسیار نیز پرطرفدار می باشد کافه داری می باشد. کافه های کیش بسیار مشهور بوده و هرکدام از آن ها برای خود برندی می باشند و طرفداران خاص خود را دارند. از کافه های کیش که دارای طرفداران زیادی می باشد کافه راسپینا است که هم از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و هم غذاها و نوشیدنی های لذیذی را سرو می کند.

در این مقاله قصد داریم تا غذاها و نوشیدنی هایی را که در کافه های کیش سرو می شود را عنوان و در مورد آن ها کمی توضیح دهیم.

نوشیدنی ها در کافه های کیش

اسپرسو

اسپرسو یکی از انواع نوشیدنی ها در کافه های کیش می باشد. اسپرسو یک نوع دانه قهوه خاص نمی باشد بلکه یک روش خاص دم کردن قهوه در دستگاهی به همین نام می باشد. دانه های قهوه ابتدا خوب آسیاب می شود و سپس با فشار زیاد آب گرم به آن اضافه می شود. این ترکیب فشار و آب یک قهوه متراکم می سازد. معمولاً یک جرعه از اسپرسو حدود 7 تا 9 گرم قهوه اسیاب شده دارد.

کاپوچینو

کاپوچینو از دیگر نوشیدنی های کافه های کیش می باشد. این نوشیدنی معروف ایتالیایی طوری است که روی آن با یک لایه کف پوشیده شده است. کاپوچینو ترکیبی از شیر جوشیده، کف شیر و قهوه می باشد. این مواد با ترکیب مساوی با هم مخلوط می شوند. کاپوچینو در لغت به معنی کلاه کوچک است و به کف بالای آن گفته می شود.

لاته

لاته این نوشیدنی محبوب و مشهور ایتالیایی از دیگر نوشیدنی های کافه های کیش می باشد. این نوشیدنی از شیر جوشیده و قهوه ساخته می شود. تفاوت آن با کاپوچینو در شیر بیشتر آن و نداشتن کف روی نوشیدنی می باشد.

موکا

موکا در اصل قهوه ای محبوب به همراه دسر شکلاتی می باشد. این نوشیدنی محبوب در کافه های کیش از ترکیب اسپرسو با پودر کاکائوی مخلوط با شیر درست می شود. این قهوه خوشمزه نیز از نوشیدنی های محبوب ایتالیایی می باشد.

کوکتل

این نوشیدنی از نوع نوشیدنی های میوه ای می باشد. این نوشیدنی محبوب در کافه های کیش از ترکیب آب میوه با آب گازدار و سودا ساخته می شود.

اسموتی

این نوع نوشیدنی خوشمزه نیز از نوع میوه ای می باشد. در این نوشیدنی ابمیوه به صورت ابکی نمی باشد و بافت اصلی میوه حفظ شده است ولی فقط کمی نرم شده است. این نوع نوشیدنی به صورت خالص و یا به همراه کمی شکر و یخ سرو می شود.

فراپه

این نوع نوشیدنی خاص در کشور قبرس و یونان بسیار محبوب می باشد. این نوشیدنی بر پایه قهوه و از نوشیدنی های سرد می باشد. این نوشیدنی با قهوه، شکر و آب در تکه های یخ ساخته می شود.

دتاکس

دتاکس از دیگر نوشیدنی های کافه های کیش می باشد. این نوشیدنی با ریختن میوه های مختلف در آب به مدت چند روز ساخته می شود. دتاکس بسیار مفید و سم زدا می باشد. دتاکس خاصیت درمانی نیز دارد و برای درمان افسردگی مناسب می باشد. از محبوب ترین مخلوط های دتاکس خیار، نعنا، لیمو، توت فرنگی و هندوانه می باشد.

شیک

شیک ترکیبی از بستنی و شیر و خامه است. شیک در طعم های میوه ای، شکلاتی، فندقی و چندین طعم دیگر سرو می شود.

غذاها در کافه های کیش

کاربونا

از غذاهای پرطرفداری که در کافه های کیش سرو می شود می توان به کاربونا اشاره کرد. این غذا نوعی پاستا رشته ای می باشد که به شکل نوار است. این غذا بسته به ذائقه نفرات می تواند با مرغ و یا بیکن ها درست شود.

آلفردو

آلفردو یکی از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای کافه های کیش می باشد. این غذا که نوعی پاستا لوله ای شکل و کوتاه است با مرغ و سس مخصوص آلفردو طبخ می شود. سس آلفردو از کره و خامه که چربی بالایی دارند ساخته می شود.

کرپ

این غذا نوعی نان است که در تابه های مخصوص پخت می شود. بافت کرپ از پنکیک نازک تر است و در آن از موز به همراه شکلات استفاده می شود.

پنینی

این غذا نیز از محصولات کافه های ایتالیا می باشد. پنینی یک ساندویچ گریل شده است که می تواند با مرغ و یا گوشت یا کالباس پر شود.

 



نظرات (64)

  • flower
    پاسخ

    منو همسرم وقتی برای اولین بار با هم رفتیم کیش این کافه رفته بودیم خیلی تجربه خوب و جدیدی بودمخصوصا محیطش که یه محیط جدیدی بود. به همه پیشنهاد می کنم که وقتی رفتن کیش به این کافه سر بزنن و دیدنشو از دست ندن

  • نیکو
    پاسخ

    کل کافه و برنامه ها و نوشیدنی هاش یه طرف، این صندلی خلبانش یه طرف
    برا من که تجربه جالب و خوبی بود. تا قبل از اون رو صندلی خلبان ننشسته بودم. خیلی حال داد.

  • esfahani
    پاسخ

    chejori mitonam bara ie roze khas bara in kafe ja rezerve konam?rezerve telefoni dare?

  • آن شرلی
    پاسخ

    کافه خیلی خوبی بود هم فضای جالب و جدیدش هم برخورد کارکناش و از همه مهم تر برنامه هاش خیلی جالب بود. برنامه های شادشو اصلا از دست ندین

  • شهرزاد
    پاسخ

    من وقتی رفته بودم کیش اینجا نرفتم، دفعه بعدی که برم کیش حتما به اینجا سر میزنم، به نظر که خیلی خاص و ویژه میاد

  • مستر بین!
    پاسخ

    آقا فقط همینو بگم که بنظرم هر کس اینجا نرفته حتتما یه بار بره

  • بهاران
    پاسخ

    امسال که رفته بودم کیش، کاملا اتفاقی به این کافی شاپ رفتم یعنی از قبل نمی دونستم که همچین کافه شاپی داخل کیش هست. خیلی خوش گذشت و یک محیط آروم و با پذیرایی شیک و دلچسبی داشت.

  • آقای بخشی
    پاسخ

    باسلام و درود
    ببخشید یه سوال داشتم آیا این امکان وجود داره که بشه کافه رو رزرو خصوصی کرد؟ برای چند ساعت حالا چه برای مهمونی و چه برای دورهمی خانوادگی

  • k00K
    پاسخ

    وااای که چه طراحی دکوراسیون جالبی داره. خیییلی باحاله. یه کافه خاصیه واسه خودش. البته از حق نگذریم مدیریتش که درجه یک بود کلی احترام به آدم میذارن از بدو ورود تا رفتن

  • Kkaaas
    پاسخ

    اصلا چیه این همه تعریف می کنن همهههه. من نرفتم تا حالا اینجا ولی از روی تصاویر و توضیحات دوستان فهمیدم که بیشتر نقطه قوتش طراحیشه. یعنی سعی کرده یه طراحی شیک داشته باشه که شبیه هواپیماس بعد چون برای مردم جالبه، بیشتر به این دلیل اونجا مراجعه می کنند وگرنه داخل اکثر کافه ها که منو تقریبا یکیه حالا یکم زیاد و کم. من حس می کنم برای طراحی این کافه به ظاهر بینی مردم توجه شده و سعی شده از این ویژگی متاسفانه بد مردم ما استفاده بشه برای جلب مشتری بیشتر. همین

  • نسترن
    پاسخ

    ببخشید این ساعات کار رو زده تا 3 بامدااااد. آخه کی اون وقت شب حال داره بره کافه گردی؟؟؟؟ خوب درسته کیش هست و کیفیش به همین گردش و تفریحاشه ولی نمیشه حالا 3 بامداد رو تغییر ندید اما لااقل از اون ور آدم زودتر بتونه بیاد یا صبحا هم باشه دیگه. چی میشه مگه

  • علیمردان
    پاسخ

    من دیدم اکثرا دارن تعریف می کنن گفتم منم یه نظری بدم. ببینید خوبه این کافی شاپ ولی یه سری خدماتش جنبه تجملی داره و بیشتر بخاطر جلب توجه هست البته این نظر منه. مثلا همین دکوراسیون هواپیما مانندش. اینکار رو بیشتر بای جلب بیشتر مشتری انجام داده. وگرنه با مکان ساده تر و شیک تر می تونست این منوی ایده آل پذیراییش رو ارائه کنه.

  • بهاران
    پاسخ

    والا من هر وقت رستوران و کافی شاپ می رم، بیشتر به تمیز بودن محیط اهمیت می دم و منوی اونجا. این کافه هم از هر دو نظر عاااالییی بود. نظافتش خیلی خوب بود میزای تمیز. سرویس دهی شیک و تمیز. منو هم نوشیدنی هاش که تنوعش عالی بود. من راضی هستم از اینجا. همچین محیط منظم و تمیزی قطعا یه مدیریت کارآمد داره

  • منیر سادات
    پاسخ

    منم اتفاقا یبار این کافه رو رفتم و البته صرفا برای کنجکاوی که همه از دکور داخلش و منوش تعریف می کردن می خواستم بدونم چجوریه. من یه اعتقادی دارم. اگر قراره امکاناتی وجود داشته باشه باید این امکاات متناسب با قدرت اقتصادی اکثر مردم جامعه راه اندازی بشه و چون اکثر مردم ایران از نر مالی متوسط هستند پس مکان هایی مثه این کافه های لوکس میشه حسرت واسه خیلیا. اخه هزینه هاش بالاس. میدونم بالاخره داخل کافه حسابی کار شده پرسنلش درجه یک و کارآزمودن ولی کاش میشد از تجملات کم کرد و خوشی مردم رو هم لحاظ کرد.

  • معتمدالدوله
    پاسخ

    من که اصصصلا خوشم نیومد. منوش خوب بودا حرف حق رو باید زد از این نظر درجه یک بود. ولی دکور داخلیش رو اصلا نپسندیدم. کافه باید شیک و باکلاس و در عین حال دلچسب و شاعرانه باشد چیه عین هواپیما درست کردن. هواپیما ندیده که نیستن ملت. ببخشیدا با هواپیما اومدیم کیش. اصلا ایده خوبی نبوده این دکور. کافه نادری تو تهران رو دیدید من که میگم اونجا خیلی کیف میده مثه اونجا درست کنن کافه ها رو

  • S. Ebrahimi
    پاسخ

    خوب حالا دکور داخل رو مثه هواپیما طراحی کردید که چی بشه؟؟؟ مگه ملت هواپیما ندیدن!!؟؟؟ یاد اون قدیما افتادم که موز مثه الان فراوون نبود بعد هر کس موز تو خونه اش داشت بقیه مهمونا ذوق می کردن انگار چی دیدن. آخه الان که تقریبا همه یبار سوار هواپیما شدن آخه این ایده ماله کی بوده من دستم بهش برسهههه….

  • مرتضوی
    پاسخ

    من خودم طراحی دکوراسیون داخلی خوندم و این روزا سبک های خیلی زیادی برای مکان های عمومی به بازار میاد و ما هم سعی می کنیم مهارت هامونو زیاد کنیم بعضی دکوراسیونا هستن قشنگن ولی این قشنگی موقتیه و ما معتقدیم دکوراسیون نباید بعد از یه مدت کسل کننده بشه. این دکور هواپیمایی برای این کافه جذابه اما نه همیشه بعد یه مدت دل ادمو میزنده.

  • سال کبیسه!!!
    پاسخ

    من کلا اهل کافه و اینا نیستم الانم اومدم نت واسه دوستم یه سرچی بکنم که جاهای تفریحی کیش کجاس این مورد رو هم دیدم. اخه کافه که شهر خودمون خیلی شیک تر از این مورد هم هست برید به خرید و گردش مکان های طبیعی کیش برسید کافه رو وقت دارید برید.

  • ارشمیدس
    پاسخ

    اه من که خوشم نیومد. این دکور هواپیما چیه اخه محیط خفه اس بعدشم انگار سوار هواپیما شدی. اصلا ننشست به دلم کافه باید یا تو محیط باز باشه یا این که سنتی یا دکوراسیون باز و قشنگی داشته باشه.

  • مستانه
    پاسخ

    من مخالف برنامه های جنگ داخل کافه هستم. ما همیشه کافه ها رو به اسم جایی شناختیم که ادم میره اونجا با همسرش نامزش دوستش که یه نوشیدنی اونجا بخوره گپ بزنه حالا یه موسیقی لایف هم اونجا باشه ادم درخواست بده چی واسش بزن و… . خلاصه منظورم اینه که کافه یه جایی برای گپ و خوش و بش. حالا چرا باید برنامه های جنگ بیاد اینجا مگه ادم جشن میره یا میره تئاتر؟؟؟؟

  • محمد امین
    پاسخ

    مسئول کافه می گفت بیا لباس خلبان بپوش عکس بگیر!!! مگه اومدم آتلیه اخه. مگه عقده لباس خلبانی دارم. یعنی اینم یه جور کاسبیه وا. هواپیمایی که از رده خارجه رو برداشتن اینجوری هر طور تونستن کسب درآمد کردن. خدایش مغزشون خیلی فعاله. من موندم به ذهن کی رسیده هر کی بوده خوب مردم ایران رو شناخته که اکثر عقلشون به چشمشونه میرن سراغ این جاها. وگرنه کافه باید شیک و سنتی و آروم باشه یا در محیط سر باز.

  • ابر بارانی
    پاسخ

    من یه حسن و یه عیب از این کافه بگم. حسنشون که طرز برخورد با مشتری بود. چقدر با احترام و صبورانه مهمانان رو همراهی می کردن. مادر بزرگ من نمی تونستم سریع با ما راه بیان خدا خیرشون بده یکی از کارکنان کافه اومد کمکشون کرد و از ما خواست که بریم تا ایشون رو بیارن. اما من میگم گروه کاری به این خوبی منوی این همه عالی کافه ها و نوشیدنی های بسیار خوشمزه و… بهتر نبود داخل یه محیطی بود که گل و گیاه هم بود گلدون های اطلسی داخل کافه وای که چقدر خوب می شد منظورم اینه که این هواپیما یکم حالت رباتی داره کافه باید خودش طراوت داشته باشه اما این دکور هواپیما نداره. ولی در کل ازشون یک دنیا ممنونم

  • زکریا
    پاسخ

    من یه کافی اینجا خوردم از بس اسمشم سخت بود یادم نیست ولی یه مزه خاصی داشت تا حالا تجربه اش نکرده بودم از اون به بعد تا حالا هم هنوز نخوردم اخه اسمشم یادم نیست یجوری بود اسمش. تا حدی که دوباره باید برم این کافه منو رو بذارن جلوم ببینم کدومش به چشمم آشنا میاد!!!

  • آلاله
    پاسخ

    جالبه این جا نحوه سرور کافه ها و خرواکی های کافه هم فرق داره. مثلا ما یه کیکی سفارش دادیم که با قهومون بخوریم. گفتیم حالا مثه بقیه جاها کیک رو واسه هر کس یه تیکه بررش داده شده داخل بشقاب گذاشتن میارن. بعد دیدیم طرف پرسید برای چند نفر کیک می خواهید گفتم سه نفر. می دونید چجوری بود؟ کیک سه نفره پخته بودن کامل آوردن با بشقاب که خودمون برش بدیم بعد وقتی گارسون آورد کنار میز ایستاد گفت کارامل و یا خامه هم دوست دارید که بهش اضافه بشه ما گفتیم نه گمونم می خواست همون جا جلوی چشممون تزئین کنه!!

  • Butterfly
    پاسخ

    خیلی باحاله اونجایش که میری عکس بگیری انگار اومدی عکاسی. لباس می پوشی میره با ژست خلبانی عکس می گیری. خیلی جالب بوده این ایده. بنظرم اگه یه بخشی از کافه رو هم یه دکور مجزا درست می کردن قشنگ تر می شد یه دکوری کاملا متفاوت شیک می شد.

  • Janan
    پاسخ

    Manam ba in doustamoun movafegham ke nabayad dekor ro havapeyma mizashtan. Engar gereftas man jaleb naboud vasam heif nist in hame khadamat faghat jatoun khoub nist??

  • گل مریم
    پاسخ

    چه پرسنل باکلاسی داره. خیلی شیک پوش و مودب و جالب این که داخل این کافه یه عطر خاصی من همه جاش حس کردم که باعث می شد بوی کافی های مختلف حذف بشه. نظافت اونجام که واقعا عالی بود من دیدم بعضی کافه ها متاسفانه میزهاشون تمیزه ولی مات شده دیگه چون درست به نظافت اهمیت نمی دن اما اینجا خوب بود. دستشون درد نکنه

  • هانیه
    پاسخ

    کافه خوبیه البته من اون قسمتش که برنامه اجرا می کردن رو خیلی دوست داشتم خیلی شاد بود. واسه عکس هم نرفتم دیدم خیلیا می رن لباس بپوشن و عکس بگیرن ولی من خوشم نیومد آخه همه یه لباس رو می پوشن معلوم نیست کی این لباسا شسته شده این ایده رو مخالفم باهاش چون از نظر بهداشتی اصلا خوب نیست. پوست آدمم حساسه راحت بیماری ها رو انتقال میده.

  • 67 . SEO
    پاسخ

    کاش یکاری انجام می دادید. یه تاریخچه ای از این هواپیما تنظیم می کردید و مثله لوح کنار کافه می ذاشتید داخل این تاریخچه از مهمترین پروازهای این هواپیما هم صحبت می شد. مسلما برای خیلی از افراد جالب می بود که این کافه چقدر قدمت داره!!! حتی اسم کاپتان هایی که این هواپیما رو هدایت می کردند اگر معروف هستند البته اسم اونا رو هم می نوشتید و عکسشونو می ذاشتید اونجا می دونید چقدر در جلب مشتری موثره؟؟؟

  • 21k64
    پاسخ

    من یه خاطره بگم برای خودم خیلی خنده داره گفتم تعریف کنم. ما رفتیم اینجا بعد من خواستم دلستر بخوردم به گارسون سفارش دادم. وقتی واسم آوردن زحمت کشیده بودن دلستر رو باز کرده بودن ریخته بودن داخل جام حالا شبیه چی شده بود؟؟؟ بله درسته شبیه آب جو. تا گارسون گذاشت روی میز یه آقایی اونجا بود از مهمونا من دیدم دور خیز کرد روی جام و برش داشت و با فحش!!! دری وری رفت ریخت بیرون. خلاصه شروع کرد که اینجا مملکت اسلامیه چرا در ملا عام الکل میارید و.. حالا مگه میشد ساکتش کرد. کل کافه رو ریخت به هم. بعد یه ربع ساعت گارسونه بدبخت که فحشا رو خورده بود رفت شیشه دلستر رو آورد ساخت ایران رو که نشونش داد طرف از خجالت آب شد ما نفهمیدیم چجوری غیبش زد…

  • کیخوایی
    پاسخ

    عذرخواهی می کنم شما که امکان عکس گرفتن با لباس خلبانی رو فراهم کردید چطور حواستون به سایزهای بزرگ نبوده!!!!! دوستان یه آقایی اومد اندازه هیکلش شبیه اون مرده بود که به اسم غول برره تو سریال برره بازی می کرد دقیقا همون اندازه بود. رفت لباس خلبانی رو بپوشه وقتی اومد که ما همه دلو گرفتیم افتادیم رو میزامون از خنده. شلوار که واسه آقا شلوارک بود. لباسم از بس تنگ بود اصلا دستاش به هم نمی رسید چه برسه دکمه هاش بسته بشه

  • فرزانه
    پاسخ

    دیگه از هر چی هواپیماس متنفرم. اینجوری که پیش بریم همه هواپیماهای کشور سقوط می کنن بعد کافی شاپ بشن. خوبه اینجوری هم لااقل هواپیماهاتون به دردی نخوره به درد کافی شاپه داری که می خوره!!! آدم چی بگه به این روسای مملکت….

  • خالو
    پاسخ

    من موندم با این همه آمار هواپیمای خرابی که داخل کشور داریم که اکثرا هم از رده خارجن ولی باز پرواز می کنن!!!! چجوری تعداد کافه های هواپیمایی زیاد نشده؟؟؟!!! بهتر نیست بدید همه رو کافه یا حتی شهر بازی کنن؟؟!!!! باز به یه دردی می خورن بدون آسیب مالی و جانی

  • سپهبد
    پاسخ

    کافه دنج و قشنگیه. حال و هوای داخلش که بسته اس ناخواسته جو آرومی رو ایجاد می کنه منم سکوت رو دوست دارم. منوی این کافه هم که خیلی عالی و متنوع بود قهوه اشون هم که درجه یک.

  • شب پره
    پاسخ

    من حس خوبی نسبت به این کافه نداشتم. نمی دونم چرا ولی وقتی واردش شدم دلم گرفت. حالا نمی دونم بخاظر فضاش بود که بسته بود. آخه داخل هواپیما حالت سرد داره رنگ محیط فضای داخلش یجوریه. هر چند پذیرایشون عالی بود ولی به دلم ننشست.

  • سالار
    پاسخ

    دوستان من الان این کافه رو در حین سرچ برای اطلاع از مکان های تفریحی کیش دیدم یاد هواپیمایی افتادم که سقوط کرده دعا کنید واسه خودشون و بیشتر برای بازمانده هاشون.

  • Sunny
    پاسخ

    Che jaleb boud inja man bare avvalam boud ke miraftam bishtar hayajan zade shode boudam

  • پشت دریاها
    پاسخ

    یکم تنوع منوی کافه رو بالا ببرید خیلی خوب میشه. یه چیز دیگه هم این که بیشتر رفتید سمت منوی خارجی ذائقه ما ایرانی هستیم اکثریت ما ذائقه امون با نوشیدنی های سنتیمون هست. به این مسئله اهمیت بدید.

  • نسرین
    پاسخ

    من کلا اهل کافه رفتن نیستم اینجا رو هم به اصرار خانواده رفتم ولی خوشم اومد کلا.

  • مراد علی بیگی
    پاسخ

    من اینجور برنامه ها رو دوست دارم. بچه هم که بودم به پهلوون خلیل بود میومد محله ما زنجیر پاره می کرد و یه کارایی می کردا ما هم بچه میخ کوب میشدیم بهش.

  • J1352K
    پاسخ

    نمیشه سقف هواپیما رو بردارید و به جاش سقف متحرک بذارید که لااقل شبا این سقف بره کنار. محیط داخل کافه عالیه ولی بسته اس حیف نیست هوای خنک شب رو داخل یه محیط بسته باشیم.

  • زهره حدادیان
    پاسخ

    کافه خوبی هست برای یبار رفتن اونجا و چند ساعت در یک محیط آروم بودن خوبه. کافی هاش هم تقریبا شبیه منوهایی هست که داخل تهران سرور میشه.

  • KAVEH
    پاسخ

    من تازه اینجا رو پیدا کردم اینم از طریق همین سایت. می بینم که دوستان اکثرا پسندیدن حالا ان شاالله اگه بشه امسال میرم اینجا چون هر سال با ماشین خودم میرم کیش و بخاطر همین زیاد از جاهای گردشگری کیش خبر ندارم

  • قادری
    پاسخ

    شما برداشتید یه کشتی از رده خارج که از نظر هواپیمایی ایران از رده خارج هست رو کافه کردید و ما هممون غافلیم از این که تقریبا همه هواپیماهای ایران از رده خارج هستن!!!!

  • In ide kheili ghashang boude kheili jalebe. Kash in kar ro vase keshtihaye az rade kharej ham anjam midadid bi nahayat ziba va delchasb mishod

  • محمد علی
    پاسخ

    میشه ازتون خواهش کنم که این موسیقی رو یا حذف کنید داخل کافه اتون یا این که بی کلامش کنید. کافه باید محیطش آروم باشه این آهنگ 6و8 ماله ماشین و عروسیاس

  • خانم بس
    پاسخ

    آقا میشه ازتون خواهش کنم که یه پذیرایی سنتی هم برای کافه بذارید میدونم که به دکور نمی خوره ولی اتفاقا خیلی جذاب میشه. شما یه مدت امتحان کنید اگه نگرفت کنار بذارید

  • علی مردان خان
    پاسخ

    مراتب ادب دارم خدمت کارکنان و مدیریت کافه
    بنده لازم دونستم از زحماتتون تشکر کنم واقعا به من خوش گذشت اونجا یه چند ساعتی به یاد مونده شد واسم

  • عباس دربندی
    پاسخ

    کاش برای کافتون یه فکری برای افراد معلول، افرادی که دارای عصا و ویلچر هستند می کردید اون بندگان خدا هم دل دارند دوست دارن بیان کافه اما محدودیت دارند شما باید بفکرشون باشید

  • حجار
    پاسخ

    خوبه داخل کافه شما قلیون نیست من شنیدم کافه هایی هستند که خیلی باکلاس و شیکم هستند ولی قلیون داخلش استفاده میشه!!!!

  • 3553
    پاسخ

    من خیلی از کافتون خوشم اومد خیلی باکلاس و درجه یکه. می خوام بدونم این ایده تبدیل هواپیما به کافه از کی بوده میشه اسمشون رو بفرمایید؟

  • سهند
    پاسخ

    چه الزامی داره که همه کافه ها داخل سالن از موسیقی ریتمیک استفاده می کنن. بابا کافه باید آرو م باشه این همه موسیقی زیبا و بی کلام و یا سنتی داریم اینا رو بذارید فرهنگ سازی بشه

  • فائزه
    پاسخ

    من حس می کنم از اون کافه هاست که بعد یه مدتی اون جذابیت خودشو از دست میده و کسل کننده میشه چون این اتفاق واسه من افتاد و امسال که رفتم کیش دلم نخواست برم این کافه

  • صدف مظاهری
    پاسخ

    خوشحالم که بعضی ایده ها از چیزایی استفاده می کنن که به نوعی دور ریختنی هستند و منجر میشن که توی یه مسیر دیگه بشه ازشون استفاده کرد

  • Pari
    پاسخ

    Salam va khaste nabashid az shoma va khadamati ke darid nahayate tashakir va ghadrdni ro daram.

  • منیژه جهرمی
    پاسخ

    به نظر من اطراف هواپیما رو بیرونش منظورم هست خیلی قشنگ گلکاری و چمن کاری کنید. خیلی شیک میشه به خصوص قسمت وردی که از لابلای چمن ها رد بشن مشتری ها

  • جواد عزیزی
    پاسخ

    آمار مشکلات هواپیمایی هم که داخل کشور داره مرتب زیاد میشه آدم دیگه دلش نمیاد داخل این کافه بره چون هواپیماست.

  • غفاری
    پاسخ

    خوب شما راحت می تونستید همین خدمات عالی و خوشمزه ای که دارید رو در یک کافه دلباز که بخشیش هم سرباز باشه ارائه کنید. خیلی بهتر از این بود چون هواپیما کلا فضاش بسته اس بوی همه کافه ها می پیچه داخلش

  • ماه منیر
    پاسخ

    شما زمانی که داشتید کافه رو داخل هواپیما بنا می کردید به فکر تهویه هم بودید یا فقط خواستید یه محل خاص و جذاب باشه برای جذب مردم

  • راحله تابنده
    پاسخ

    خیلی کافی هاتون عالی بود درجه یک بودن و همچنین تنوعش هم بالا بود. من با دوستام اونجا خیلی خوش گذشت بهم.

  • شراره اخوت
    پاسخ

    سلام. من کافه شما رو از نزدیک دیدم و از نوشیدنی های شما استفاده کردم. من خودم در تهران کافی شاپ دارم پیشنهاد می کنم که تجدید نظری در قهوه هاتون بکنید.

  • محمد فرهادی
    پاسخ

    سلام من سال ا۴۰۰رفتم دیدم تعطیل شده ولی درب باز بود رفتم داخل همه چیز رو خراب کرده بودن انگار داعش حمله کرده بود دلم سوخت حیف بوده

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


کافه گالری راسپینا

خلاصه مشخصات:

  • 16:30 الی 3 بامداد
  • آقای نبی
  • 09378870846
  • کیش