رنگارنگ سیر کیش

07644420441 هواپیمایی

076-44426070 گردشگری

سفری خوش با رنگارنگ سیر کیش

جزیره کیش یکی از مراکز مهم گردشگری در ایران می باشد. در جزیره کیش امکانات گردشگری زیادی برای گردشگران فراهم می باشد. این جزیره زیبا در زمستان بسیار خلوت می باشد و امکان استفاده از تمامی امکانات در این زمان بیشتر می باشد.

جزیره کیش:

داشتن سواحل متعدد، نزدیک بودن هتل ها و مراکز خرید به ساحل و در دسترس بودن ساحل آرامش بخش آن از دیگر مزایای این جزیره می باشد. از دیگر امکانات این جزیره زیبا تفریحات ساحلی و ورزش های دریایی آن می باشد. برای سفر به این جزیره زیبا راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها سفر با هواپیما به این جزیره می باشد. برای سفر با هواپیما به این جزیره می توان از شرکت های هواپیمایی راهنمایی و خدمات گرفت که یکی از این شرکت های بسیار موفق و حرفه ای در این زمینه شرکت رنگارنگ سیر کیش می باشد.

شرکت رنگارنگ سیر کیش یکی از شرکت های با سابقه در زمینه مسافرتی و جهانگردی در جزیره کیش می باشد که در این مقاله به معرفی بیشتر این شرکت می پردازیم.

مدیریت شرکت رنگارنگ سیر کیش

شرکت رنگارنگ سیر کیش به مدیریت آقای محسن اخوان که یکی از مدیران موفق و با سابقه در جزیره کیش می باشند به گردشگران و میهمانان این جزیره ارائه خدمات می کند. آقای اخوان از مدیران بزرگی می باشد که علاوه بر مدیریت در زمینه جهانگردی، در زمینه های فرهنگی نیز فعالیت بسیار موفقی دارند. که نمونه کار فرهنگی ایشان اجرای بسیار موفق جنگ ستارگان رنگارنگ می باشد. ایشان در جزیره کیش به عنوان یک مدیر بسیار موفق در زمینه خدمات مسافربری و گردشگری شهره می باشد.

آدرس شرکت رنگارنگ سیر کیش

شعبه اصلی شرکت رنگارنگ سیر کیش در بلوار ساحل، ابتدای خیابان عبید زاکانی می باشد. این شرکت با پرسنل خود در شعبه اصلی آماده ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان می باشد.

خدمات شرکت رنگارنگ سیر کیش

ارائه تمامی خدمات مسافرتی و گردشگری از خدمات این شرکت بزرگ می باشد. گردشگران و میهمانان جزیره کیش با مراجعه به این شرکت می توانند با مراجعه به شرکت و بهره گیری از راهنمایی ها و مشاوره پرسنل با سابقه و حرفه ای این شرکت خدمات لازم و مورد نیاز خود را دریافت کنند. این شرکت توانایی رزرو تمامی پروازهای داخلی و خارجی را برای گردشگران دارد. گردشگران فقط لازم است با مراجعه به این شرکت مسیر و زمان خود را اعلام کنند و در اسرع وقت بلیط خود را دریافت کنند.

تورهای گردشگری شرکت رنگارنگ سیر کیش

شرکت رنگارنگ سیر کیش از شرکت های پیشرو و باسابقه در برنامه ریزی و اجرای کاملاً حرفه ای تورهای گردشگری و مسافرتی می باشد. این شرکت توانایی برنامه ریزی و اجرای تمامی تورهای داخلی و خارجی را با کیفیت بسیار بالا و امکانات ویژه را دارد.

خدمات گردشگری شرکت رنگارنگ سیر کیش

این شرکت بزرگ در تهیه و ارائه بلیط تمامی برنامه های تفریحاتی و ورزشی جزیره کیش بسیار به روز و نوآور می باشد. ارائه بلیط های برنامه های ورزشی دریایی، غواصی، جنگ های شاد و به یاد ماندنی، برنامه های دیدنی پارک دلفین ها، باغ پرندگان، کشتی های تفریحی و بلیط هزاران برنامه تفریحی دیگر از جمله خدمات این شرکت بزرگ می باشد.

خدمات هتلینگ شرکت رنگارنگ سیر کیش

ارائه تمامی خدمات مرتبط با رزرو هتل از دیگر خدمات این شرکت می باشد. این شرکت به علت آشنایی با تمامی هتل ها و داشتن ارتباط کاری با آن ها می تواند در کمترین زمان ممکن هر هتلی که مد نظر گردشگران باشد را برای آن ها رزرو کند. البته می بایست به این نکته نیز اشاره کرد که این شرکت به واسطه داشتن روابط بسیار قوی در تمامی خدمات خود تخفیفات ویژه را ارائه می کند.

خدمات ویژه شرکت رنگارنگ سیر کیش

شرکت رنگارنگ سیر کیش از معدود شرکت های می باشد که توانایی دریافت ویزا را برای گردشگران در جزیره کیش دارد. گردشگران می توانند با مراجع به این شرکت با ارائه مدارک خود در اسرع وقت ویزا خود را برای مسافرت نمایند.

گواهینامه های شرکت رنگارنگ سیر کیش

گردشگران برای اطمینان از خدمات این شرکت می توانند به گواهینامه های بین المللی این شرکت مراجعه کنند. این شرکت به علت خدمات حرفه ای و تخصصی که ارائه می کند توانسته چندین گواهینامه معتبر را کسب کند. گواهینامه هایی که شرکت های دارنده آن ها از معتبرترین شرکت ها می باشند.

پرسنل شرکت رنگارنگ سیر کیش

این شرکت دارای بهترین و حرفه ای ترین پرسنل در زمینه خدمات مسافری و گردشگری می باشد. ساعات کاری این شرکت نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

محسن اخوان، مدیریت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رنگارنگ سیر کیش

کلمه کلیدی اصلی:       شرکت رنگارنگ سیر کیش

کلمه کلیدی:    شرکت های با سابقه در زمینه مسافرتی و جهانگردی، خدمات گردشگری شرکت رنگارنگ سیر کیش، جزیره کیش، شرکت های هواپیمایی، رزرو هتل، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری

چکیده:           شرکت رنگارنگ سیر کیش یکی شرکت های با سابقه در زمینه گردشگری می باشد. گردشگران برای لذت بردن از سفری خوش می توانند از شرکت رنگارنگ سیر کیش در امور مسافرتی خود کمک بگیرند.

 

رتبه بندی آژانس های مسافرتی در کیش

گردشگران و یا کسانی که قصد سفر های داخلی، خارجی و یا زیارتی را در جزیره زیبای کیش دارند می توانند با مراجعه به یکی از شرکت های مسافرتی با خیال راحت تمامی امور و هماهنگی های مربوط به سفر خود را به آن ها بسپارند. در ایران شرکت های مسافرتی به سه دسته مختلف تقسیم شده اند. تمامی این نوع شرکت ها در جزیره زیبای کیش فعال می باشند و آماده ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان این جزیره هستند.

یکی از این شرکت های مسافرتی حرفه ای و بزرگ در جزیره کیش شرکت رنگارنگ سیر کیش می باشد. این شرکت بزرگ و قدیمی آماده ارائه انواع خدمات مسافرتی و جهانگردی به هم میهنان عزیز می باشد.

در این مقاله سعی داریم تا با انواع شرکت های مسافرتی در کیش آشنا و خدماتی را که آن ها به گردشگران می دهند را بیان کنیم.

انواع شرکت های مسافرتی در جزیره کیش

طبق ماده یک آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت شرکت های خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۴۴۰۴/ت ۲۳۲۰۳ ها مورخ ۵/۴/۱۳۸۰ هیات وزیران شرکت های مسافرتی در ایران و من جمله جزیره کیش به سه دسته ذیل تقسیم می شوند:

1-  شرکت های خدمات مسافرتی دارای مجوز بند الف

2- شرکت های خدمات مسافرتی دارای مجوز بند ب

3- شرکت های خدمات مسافرتی دارای مجوز بند پ

شرکت های خدمات مسافرتی کیش دارای مجوز بند الف

شرکت های مسافرتی کیش که دارای مجوز بند الف می باشند دارای عنوان آژانس های هواپیمایی هستند و کارشان ذخیره و صدور بلیط های مختلف می باشد. این نوع از شرکت ها بعد از مراجعه گردشگران و میهمانان جزیره کیش به آن ها و اعلام ساعت پرواز خود بلیط های مربوطه را برای آن ها رزرو می کنند.

شرکت های مسافرتی کیش که دارای مجوز بند الف می باشند از نظر وظیفه به دو بخش تقسیم می شوند:

1- صدور بلیت پروازهای داخلی

2-  صدور بلیت پروازهای خارجی

در این شرکت های مسافرتی در صورت لزوم صدور بلیت های دیگر وسایل حمل و نقل مانند اتوبوس نیز صورت می پذیرد.

این شرکت های مسافرتی کیش تحت نظارت مستقیم سازمان هواپیمایی کشوری هستند.

 شرکت های خدمات مسافرتی کیش دارای مجوز بند ب

این گونه شرکت های مسافرتی کیش به عنوان فروشندگان، برنامه ریزان و مجریان تور های مختلف ایفای نقش می کنند. شرکت های مسافرتی دارای مجوز بند به توانایی های لازم برای کلیه هماهنگی ها برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارند.

از جمله کارهای شرکت های مسافرتی کیش که دارای مجوز بند ب هستند به شرح زیر می باشد:

1- برگزاری تورهای داخلی، تورهای یک روزه و چند روزه زمینی داخلی و تورهای زمینی یا هوایی چند روزه و…

2- برگزاری  تورهای خارجی، تورهای مختلف و هیجان انگیز در کشورهایی مانند: تور های دبی، ترکیه و…

3- برگزاری تورهای ورودی، این نوع از تورهای مسافرتی برای گردشگران و مسافرانی است که از خارج به ایران می آیند.

4- اخذ انواع ویزا های کشورهای مختلف برای گردشگران و مسافران در اسرع وقت

5- از دیگر خدمات شرکت های دارای مجوز بند ب  رزرو انواع هتل ها به درخواست مشتریان می باشد.

این شرکت های مسافرتی کیش تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشند..

شرکت های خدمات مسافرتی کیش دارای مجوز بند پ

این گونه از شرکت های مسافرتی کیش وظیفه برگزاری انواع تورهای زیارتی را دارند. مانند: تورهای حج، سوریه و عراق.

لازم به ذکر است که این دفاتر حق برگزاری تور های غیر زیارتی را ندارند.

این شرکت های مسافرتی تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت هستند.

نکته مهم در مورد انواع شرکت های مسافرتی این است که شرکت های مسافرتی هریک می توانند به صورت مجزا یکی از این مجوز ها و یا ترکیبی از آن ها را داشته باشد. اگر شرکت هایی چند مجوز داشته باشد به صورت همزمان تحت نظارت مستقیم سازمان های مسئول قرار می گیرد.

شرکت مسافرتی رنگارنگ سیر کیش از جمله شرکت هایی است که تمامی این مجوزها را دارا می باشد.

کلمه کلیدی:     شرکت های مسافرتی

کلمه کلیدی:     شرکت مسافرتی رنگارنگ سیر کیش، رنگارنگ سیر کیش، شرکت مسافرتی، شرکت های مسافرتی کیش ،تورهای زیارتی

چکیده:           شرکت های مسافرتی و گردشگری برای انجام و ارایه خدمات نیاز به دریافت مجوز دارند. لین مجوزها نوع فعالیت شرکت های مسافرتی را مشخض می کنند.



نظرات (61)

  • بهروز
    پاسخ

    ما برای بعد از عروسیمون میخواستیم بریم کیش، چون خیلی درگیر مراسم و کارا بودیم برای اولین بار خودم کارای هتل و بلیط و اینارو انجام ندادم و سپردم به این شرکت، خیلی ازشون راضی بودم. دیگه از اون به بعد سفرامو به صورت تور میرم. خیلی عالی بودن. خیلی هم خوب راهنمایی کرده بودن برا همه چیزا

  • ba salam
    az koja mitonam ettelaati darbareie torhaie gardeshgari in sherkat be dast biaram?torhaie khareji ham bargozar mikone???
    mamnon az persianleader

  • مینا
    پاسخ

    سلام میخاستم بدونم قیمت تورهای ۳ روزه کیش حدودا چقده برای اوایل اسفند؟ الان میشه برای اوایل اسفند تور رزرو کرد برا کیش؟

  • یاس
    پاسخ

    سلام دارم خدمتتون
    در ابتدا تشکر می کنم از خدمات عالی شما چون قبلا یکبار شانس سفر به کیش از طریق تور شما رو داشتم فقط می خواستم بدون برای تور عید چه زمان باید اقدام کرد که بهتر باشه و مطمئن باشیم که حتما رزرو میشیم؟ آخه یکی از اقوام سال گذشته به مشکلی در این زمینه منتهی از طریق یه آژانس هواپیمایی برخورد کرد

  • Mr.Me
    پاسخ

    اسم خوبی واسه این تور گردشگری انتخاب شده. تور رنگارنگ. شرایط ایده آل و خدمات و امکاناتشون باعث می شه که یه سفر رنگارنگ تو ذهن ادم بمونه. من که راضی بودم. کارکنانشون نهایت احترام رو به مسافرین دارند.

  • مریم بهایی
    پاسخ

    من با خانواده برای رفتن به کیش سراغ این تور رفتیم که البته به خاطر تجربه خوبی بود که برادرم داشتن. ما هم راضی بودیم خوب بود خدا رو شکر

  • سلام. من دوتا سوال دارم اول از مدیریت تور که شرایط تخفیفات چجوریه دقیقا اگه میشه توضیح بدید. و دومین سوالم از کاربرانی هست که از خدمات این تور استفاده کردن. خواستم بدون واقعا اینقدر عالیه؟ واقعا راضی بودید؟ این واسم خیلی مهمه آخه من آدم وسواسی هستم اگه کوچکترین تجربه تخلی واسم پیش بیاد کلا از کیش رفتن پشیمون میشم.

  • 2018
    پاسخ

    مثه این که اکثرا از این تور راضی بودن. اخه دوست من پیشنهاد داده امسال برای سفر به کیش از طریق این تور برم اون می گفت عالیه ولی چون همیشه خیلی جو میده من باورش نکردم حالا از بس اصرار کرد گفتم داخل نت یه سرچی بکنم. میبینم که کسی ناراضی نبوده حداقلش اینه که این تور آپشن های حداقل رو داره ولی خدماتش رو خوندم انگار بد نیست.

  • سید علی رضوی
    پاسخ

    خسته نباشید. از مدیریت محترم یک سوالی من باب رزرو هتل داشتم. فرمودید که میتونیم خودمون هتل رو انتخاب کنیم. حالا این کار رو باید در زمان خرید بلیط انجام بدیم و تعیین کنیم یا نه بعدش هم میشه؟ منظورم این که اگه یه هفته زودتر بلیط رو خریدیم باید چند روز قبلش دوباره برای رزرو هتل بیاییم یا همون موقع قطعی میشه

  • فتحعلی.ک
    پاسخ

    یه سوال خیلی مهم. من داشتم توضیحات خدماتتون رو مطالعه می کردم بعد رسیدم به تخفیفاتی که عرض کرده بودید. حالا یه سوال دارم اگر یه نفر بخواد با تور شما سفر کنه ولی از بین بعضی خدمات و تفریحاتی که تور در نظر گرفته، تصمیم بگیره بعضیاشو حذف کنه آیا امکانش هست؟ یا این که نه خدمات تور ثابته و برای همه تو اون شماره پرواز باید یکسان اعمال بشه.

  • سینا حجازی
    پاسخ

    وقتی آدم میخواد اولین بار یه سفری بره که اولین تجربه اش هست تحقیق می کنه ببینه اونجا چه جاهای دیدنی داره تفریحاتش چین. در مورد هتل، رستوران، کافه و…. در مورد همه اینا تحقیق می کنه. حالا جالبه که این تور که من برای رفتن به کیش انتخاب کردم زمانی که رفتم بلیط بخرم به همه این سوالام جواب دادن. کلی از وقت اون آقا که مراجعه کرده بودم بهشون گرفته شدا ولی اصلا بد رفتار نکردن با حوصله به من مشاوره دادن

  • پرستو
    پاسخ

    سلام به همه دوستان و تشکر می کنم از مدیریت تور رنگارنگ. یه کار خیلی قشنگ و خوبی که داخل این تور دیدم انجام دادن، کاتالوگی بود که از کلیه خدماتی که قراره تور به مسافرش ارائه کنه تنظیم شده بود. یعنی وقتی رفتم اونجا برای خرید بلیط و شروع کردم به سوال پرسیدن اول این کاتالوگ رو دادن بهم بعدش هم هر سوالی داشتم خیلی صبورانه جواب دادن.

  • ح.ک
    پاسخ

    خوبه این تور من چند ساله دارم با همین تور میرم کیش خدماتش خوب بوده تا حالا و به خاطر همین تصمیم نگرفتم توری که باهاش میرم رو عوض کنم واقعیتش رو بخواهید ریسک نکردم میگم شاید شرکت های دیگه اینجوری نباشن الکی پولم هدر میره حالا که این شرکت رنگارنگه خوبه دیگه با همین ادامه میدیم!!!

  • پدرام
    پاسخ

    من کلا آدمی هستم که تجربه کردن رو دوست دارم. دوست دارم همیشه تو هر زمینه ای که قبلا وارد شدم حالا شرایط جدید رو تجربه کنم. امسال گفتم برای کیش رفتن میرم می گردم یه تور دیگه پیدا می کنم اومدم داخل سایت ها گشتم دیدم دوستان از این آژانس تعریف کردن حالا امید به خدا میرم سراغ این یکی

  • معلم
    پاسخ

    سلام و خسته نباشید. ببخشید این تخفیفاتتون رو قبل سفر میگید بهمون. یعنی از بین خدمات و جاهای گردشگری میگید که گدوم تخفیف داشتن و قیمت واقعیشون چند بوده که حالا آف خورده. ممنون میشم اگر پاسخ بنده رو ارائه کنید.

  • سورنا
    پاسخ

    از مدیرت محترم یه سوال داشتم آیا تخفیفاتتون فصلیه؟؟ برای مثال میزان تخفیفات در زمان هایی که مسافر کمتر میره کیش با زمان هایی که اوج سفره فرق داره یا نه؟ و این که تعداد خدمات هم آیا فصلیه و به همین منوال تغییر می کنه؟

  • ایرانی ام
    پاسخ

    من از تخفیفاتشون راضی هستم اخه یبار خودم شخصی رفتم کیش امسال با این آژانس رفتم بعد دیدم چقدر فرق هست همون بهتر که آدم با تور بره بعد این تور رنگارنگ خدماتش هم زیاد بود.

  • آقای قیاسی
    پاسخ

    درود بر شما آقای اخوان. من سوالی در مورد انتخاب خدماتی من جمله هتل دارم. این طور که متوجه شدم آژانس شما کلیه امور مربوط به رزرو هتل و دیدن از مکان های تفریحی رو انجام میدید. حالا من خواستم بپرسم که در انتخاب هتل خود مسافر می تونه نظر بده و شما چند مورد رو معرفی می کنید یا این که مسافرین هر تور صرفا باید به یه هتل تعیین شده برن؟

  • کاش اسم آژانستون که رنگارنگه خدماتتون هم رنگارنگ بود و همین طور تخفیفاتتون هم همین طور بود. نمیگم خوب نبودا ولی من امسال با یه تور دیگه هم رفتم اون بهتر بود ههم از نظر تعداد گردش ها و خدمات و انگار تخفیفاتش بیشتر بود. انگار برش مدیر این آژانس که باهاش امسال رفتم از آژانس رنگارنگ بیشتر بود. البته بازم تاکید می کنم من راضی بودم از رنگارنگ چون خیلی برخورد محترمانه داشتن خیلی مودبن

  • Spider man
    پاسخ

    سلام خسته نباشید ببخشید امکان رزرو اینترنتی بلیط برای این آژانس مهیا نیست؟ چون داخل متن تبلیغاتتون صحبتی از این موضوع ندیدم و خیلی تعجب کردم این امکان وجود نداره؟

  • سراب رد پا
    پاسخ

    من یه خاطره بگم. یه سری من قصد کردم با این آژانس با خانواده برم کیش خلاصه چقدر خوشحال و شاد و یه هفته قبل از سفر رفتم مدارک رو تحویل دادم واسه تور و به ما گفتن چهارشنبه پروازه و روز قبلش برای بلیط بیایید ما رفتیم بگید چی شده بود؟ بلیطا رو واسه یه تور دیگه زده بودن!!!! دیگه اصلا بقیه اش رو نمیخوام بگم اعصابم خرده

  • آقای سرداری
    پاسخ

    کاش یه سایتی واسه آژانستون داشتید که لیست آخرین تورها رو داخل سایت می زدید با کلیه اطلاعاتی مثه تخفیفات، خدمات، قیمت تور و… . اینجوری نصف کاراتون داخل آژانس هم کم می شد چون که اغلب مسافرا وقتی برای تهیه بلیط میان تازه یه لیست سوال اوردن که بپرسن در صورتی که اگه داخل سایت اطلاع رسانی انجام می شد بیشتر این قبیل ترافیک ها داخل آژانس کم می شد.

  • کوچک خان
    پاسخ

    ببخشید چجوریه بعضی آژانسا تخفیفاتشون بیشتره بعضیاشون خدماتشون. بعضی آژانسا تعداد تور بیشتری رو در یک سال ارائه می کنند. این ماجراش چیه؟ خیلی واسم جالب بود چون چندتا آژانس من جمله این یکی رو با بقیه مقایسه کردم و این تفاوت ها رو دیدم و واسم جالب شد که بپرسم

  • ثمین
    پاسخ

    من یه خاطره از این آژانس رنگارنگ دارم. ما یه سری رفتیم اینجا واسه رزرو بلیط دخترم بیسکوییت می خواست بعد از این بیسکویت رنگارنگا هست از اینا تو کیفم داشتم بگفتم بیا از این بیسکویت رنگارنگا دارم که تو دوست نداری صبر کن بریم بیرون واست یه چیز دیگه می خریم. بعدش دخترم گفت هیس مامان حالا این فروشنده می فهمه بیسکویت اینا رو دوست نداریما!!!! بچه فکر می کرد ماله ایناس…

  • فرامرزی مهدیه
    پاسخ

    ما پارسال اونجا رفتیم که از تورشون استفاده کنیم موقع رزرو دیدم که یه مسافرا اومد خیلی با آرامش رفت مستقیم پیش مدیر آژانس و گفت بلیط من مشکل داره چیز دیگه ای هم نگفتا خیلی هم آروم گفت دیدم مدیر گفت کی کاراتو انجام داده مسافره اسم کارمند رو گفت مدیره اومد سراغ اون کارمند دیگه داد و بیداد که چرا کار این آقا رو خراب کردی حالا مسافره خودش داره میگه اشکال نداره من فقط خواستم واسم درست بشه اما این مدیره ول کن نبود

  • 34Ba
    پاسخ

    Salam man ke ta hala chand bar ba in Azhans raftam kish , razi hastam moshkeli man nadidam be khosous ke ON TIME hastand kheili

  • ضیافت باران
    پاسخ

    درود فراوان خدمت شما. در مرود مسیرها سفر سوال داشتم آیا تورهاتون فقط هوایی هست یا تور زمینی و با قطار هم از طریق آژانس شما ارائه میشه؟ داخل معرفی نامه آژانستون ندیدم از این مورد صحبت شده باشه

  • پاپهن
    پاسخ

    این ماجرا تخفیفاتون چجوریه دقیقا؟؟ یه مواقعی زیاده یه مواقعی کم. جالبه واسم. میشه یکم توضیح بدید که کلا تخفیف هایی که ارائه می کنید و همچنین تعداد خدماتتون در چه وقت هایی از سال بیشتره که برای سفر آدم بتونه برنامه ریزی کنه.

  • هدایتیان
    پاسخ

    در مورد ویزای اقامت داخل کیش سوالی برای من پیش اومده. فرض کنیم ما می خواهیم با خانواده یه ماهی بمونیم داخل کیش. الان نیاز به ویزا هست؟ اصلا ویزا برای اقامت چه مدت زمانیه؟ و این که اگه الان این شرایط ما نیاز به ویزا داره برای تک تک افراد باید صادر بشه یا این که خانوادگی میشه؟

  • غدیریان1346
    پاسخ

    واقعا از نظر احترام به مشتری و حق به جانب به اون نمره بیست میدم به این آژآنس. من به چشم خودم دیدم حتی زمانی که حق با مسئول فروش بود باز هم مدیریت آژانس از مسافر طرفداری کرد. خوشم اومد آفرین به این میگن مشتری مداری

  • مه پاره
    پاسخ

    کارکنان این آژانس رو بذارن سنبل صبر از بس با حوصله هستند. اما این حوصله زیادی هم خوب نیستا الان چرا من باید برای رزرو یه بلیط دوساعت منتظر بمونممممم؟؟ این بخاطر حوصله و دقت در کاره یا نابلدی؟؟؟؟ یا….

  • خدایی که همین نزدیکی است...
    پاسخ

    چه آژانس باحالی دارییید. اصلا من دیگه واسه سفر با تور میام اینجا. چه مدیرتون خوش خنده اس و چقدر هم آستانه تحملشون بالاس خیلی خوشم اومد. اصلا جو آژانستون خیلی باحال بود آرووم بود و همه محترم.

  • طاها
    پاسخ

    هیچ صحنه ای قشنگ تر از اون نبود که بچه یه مشتریا که اومده بود بلیط بگیره رفت پیش یه خانمه که مسول فروش بود گفت خانم شما چقدر شبیه خاله منید. بعد خانمه گفت چقدر خوب خاله ات رو چندتا دوست داری؟ پسره گفت ازش بدم میاد!!!!! من که دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم از خنده پاشدم رفتم بیرون.

  • 98*B.P
    پاسخ

    Jalebe ke dakhele in azhasn vaghti vared mishid bayad rouye 2saat zaman tanzim konid az bas sare khodeshouno sholough kardan

  • مرد روستا
    پاسخ

    ببخشید شما به نیروی کار نیاز ندارید؟ منم چند سالی در زمینه فروش بلیط در آژانس هواپیمایی کار می کردم اگه میشه ممکنه من شخصا برسم خدمتتون؟

  • 0913kamal
    پاسخ

    اگه میشه برخی از خدماتتون رو که ماهانه آپ دیت می کنید حالا تعدادش کم میشه زیاد میشه، تخفیفاتتون و… رو وارد سایت کنید همه مطلع بشن.

  • هادی سالک
    پاسخ

    من امسال برای اولین بار رفتم کیش و با تور این آژانس رفتم واقعا ازشون ممنونم که واسم یه سفر خاطره انگیز رقم زدن همه چی عالی بود.

  • احسان طوطی
    پاسخ

    من نمیدونم این امکان وجود داره که برخی از خدمات رو خود مسافر بخواد حذف کنه جاش درخواست کنه که از یه سری خدمات دیگه دو بار استفاده کنه؟؟ مثلا دو بار بره تفریح غواصی و…

  • جنتلمن
    پاسخ

    خوبه مدیریت این آژانس با یه آقاس وگرنه دیگه باید با یه خانم هم بحث می کردیم خانما نمی تونن شرایط شلوغی رو خوب مدیریت کنن.

  • آقای همساده!!!
    پاسخ

    شما آژانستون شعبه هم داره داخل شهرهای دیگه؟ من یه آژانس با نام شما داخل شهر خودمون دیدم شک کرم چون اونجا هم خدمات برای کیش ارائه می کرد.

  • رامین
    پاسخ

    اگر داخل اینستاگرام و تلگرام فعالیت های خودتون رو ارائه می کردید به نظر بیشتر شناخته می شدید چون تعداد کاربرا در شبکه های مجازی بیشتره و کمتر به سراغ سایت ها میان چون اون روش سریع تر هست واسشون.

  • ناردون!
    پاسخ

    من می خوام ببینم که شما به نیروی کار نیاز ندارید به عنوان کارمند فروش. من چند سال داخل یه آژانس داخل شهرمون فروش رو انجام دام.

  • تهمینه غلامی
    پاسخ

    شاید اگر خدمات اینترنتیتون رو زیاد کنید مشتریان شما بیشتر هم میشن چون عمده وقت ما داخل آژانس هدر میره

  • F.A.F
    پاسخ

    Man ba azhansetoun raftam kish ba tour. Khastam azatoun tashakor konam azatoun kheili ali hastid

  • رستم نادری
    پاسخ

    سلام اگر لطف بفرمایید که قبل از سفر برای هر تور خدمات تور رو به صورت اینترنتی اعلام کنید تا مشتری قبل از مراجعه به آژانس بدونه چه خدماتی قراره واسش اعمال بشه تا اگر خواست بیاد خیلی عالی میشه

  • مهندس صفاپور
    پاسخ

    مراتب ادب و احترام دارم خدمتتون
    خواستم ببینم آیا آژانس شما با ارگان های دولتی قرارداد می بندن برای تور های داخلی. که این قرارداد برای کارمندان اون ارگان همون خدمات رو با هزینه کمتر حساب کنه.

  • 2266
    پاسخ

    چرا یه سری طرح های تشویقی قرار نمیدید برای تورهاتون مثلا کسی که 3 سال پشت سر هم با تورهای شما سفر کنه یه سفر رایگان سه روزه به هر استان دلش بخواد بره اینجوری استقبال مردم بیشتر میشه

  • فواکهی
    پاسخ

    امیدوارم روزی برسه که همه آژانس های ایران به همین حد که این آژانس احترام به مشتری می ذارن بقیه هم همین طور بشن

  • موذن زاده
    پاسخ

    اگر یک مقدار روند خرید بلیط و رزرو تور رو برای مسافرین تسهیل کنید خیلی ممنون میشم. یه مقدار همراه با تکنولوزی جلو برید خیلی خوب میشه

  • ماه چهره
    پاسخ

    اسم قشنگی برای آژانستون انتخاب کردید چون خدماتتون هم رنگارنگ هست به خاطر همین بهش میاد.

  • صبح بهاری!
    پاسخ

    زمان هایی که تور به کیش دارید رو بیشتر کنید. شما بیشتر تورهاتون ماله دم عیده خوب شاید تو مهرماه هم بخوان برن. یبار امتحان کنید اگه نگرفت کنسل کنید.

  • Mona
    پاسخ

    Man mikham ya tour az shoma ro baraye morabiane madrese reserve konam ta takhfif begiram emkanesh hast?

  • بنیامین
    پاسخ

    می خواستم بدونم شما که آژانستون تخفیف ارائه می کنه آیا میشه این تخفیفات رو خارج از تور هم برای مسافر اعمال کنه؟ یعنی ما نیم خواهیم در قالب تور بریم کیش ولی می خواهیم تخفیف رو ازش استفاده کنیم.

  • ناردین
    پاسخ

    باسلام فراوان خدمت شما. اگر بخواهیم بدون تور به کیش سفر کنیم هزینه بلیط ها چقدر نسبت به قیمت بلیط با تور متفاوته؟

  • تیرانداز
    پاسخ

    چرا زمانی که می خواهیم خرید اینترنتی کنیم تو مرحله نهایی ارور میده و بر می گرده به صفحه اصلی؟ امروز کلا اینطور بود واسه ما عیب از سایت شماست یا نت منطقه ما؟

  • نریمان
    پاسخ

    من علاقه زیادی به فعالیت در آژانس های هواپیمایی دارم و یه دو سالی هم در یک آژانس کار کردم. می تون مبیام برای شما درخواست استخدامیبدم؟؟

  • س.کارونی
    پاسخ

    سلام. من خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر خدماتی که در تورتون به مسافرین ارائه کردید واقعا عالی بود و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

  • ملیحه سلامت
    پاسخ

    من که نتونستم با این آژانس به صورت تلفنی تماس برقرار کنم همش یا اشغاله یا کسی جواب نمیده. این اخر سالی که می دونید مشتریانتون زیادن یه فکری به این حال خطوط تماستون بکنید.

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


رنگارنگ سیر کیش

خلاصه مشخصات:

  • 07644226070
  • کیش