رستوران و کافی شاپ ساحلی میرمهنا کیش

کیش خیابان فردوسی خیابان پروین اعتصامی روبروی هتل آبادگران رستوران ساحلی

 ساعت کاری مجموعه 12 ظهر الی 16:30 _ 20 الی 1 بامداد

مدیریت: مهدی غفارزاده غیاثی

09347680661-09347690740

07644422855

اینستاگرام mirmohanna_restaurantFollow

لحظاتی زیبا و خوشمزه در رستوران میرمهنا کیش

جزیره زیبا و پرطرفدار کیش علاوه بر تمامی جاذبه های تاریخی و گردشگری خود دارای یک مشخصه بسیار مهم است و آن هم داشتن انواع رستوران های باکیفیت و بسیار زیبا است. در سطح جزیره زیبای کیش رستوران هایی با برندهای معروف و نام آشنا همچون رستوران میرمهنا وجود دارند که منوهای زیادی از ایرانی گرفته تا خارجی و از سنتی گرفته تا دریایی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اجرای موسیقی زنده در داخل رستوران ها یکی از مواردی است که که مسافران و گردشگران به آن علاقه فراوانی دارند.

رستوران میرمهنا

یکی از رستوران های معروف و قدیمی کیش که ساحلی و بسیار زیباست، رستوران میرمهنا می باشد که دارای امکانات و مزیت های فراوانی است که گردشگران را به سمت خود می کشاند. این مزیت ها را در ذیل شرح می دهیم.

مناظر ساحلی رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا به علت مکان قرار گیری خود یعنی کنار ساحل زیبای خلیج فارس دارای منظره بسیار زیبای می باشد و گردشگران می توانند علاوه بر میل کردن غذاهای این رستوران از دیدن ساحل زیبای خلیج فارس نیز لذت ببرند.

نزدیک بودن به اسکله تفریحی کیش

رستوران میرمهنا به علت نزدیکی به اسکله تفریحی جزیره کیش این موقعیت را برای گردشگران ایجاد می کند که بعد از گشت و گذار در اسکله و دیدن مناظر طبیعی و زیبای آن برای صرف یک غذای خوشمزه و لذیذ به این رستوران بروند.

موسیقی زنده در رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا از معدود رستوران هایی است که برای گردشگرانی که برای صرف غذا به آنجا می روند از اجرای موسیقی زنده بسیار با کیفیت و شاد استفاده می کند. این رستوران تمام تلاش خود را می کند که گردشگران در هنگام غذا خوردن در محیطی شاد و مفرح قرار داشته باشند و در کنار میل غذا به موسیقی زیبا نیز گوش دهند. اجرای موسیقی در رستوران میرمهنا هم برای وعده ناهار و هم برای وعده شام است و گروه اجرا کننده موسیقی نیز گروه معروف دامون باند هستند.

سرآشپز های معروف رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا که یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش می باشد دارای سرآشپزهای معروف و دوره دیده می باشد که در طبخ غذاهای مختلف بسیار وارد و حرفه ای هستند. شما می توانید غذاهای دست پخت این آشپز های حرفه ای را امتحان کنید.

معماری داخلی رستوران میرمهنا

فضای داخلی این رستوران معروف بسیار زیبا و آرامش بخش است و گردشگران علاوه بر میل غذا می توانند از آرامش و زیبایی داخلی این رستوران نیز کمال استفاده را ببرند. فضای داخلی رستوران دارای معماری و نورپردازی بسیار زیب و جالبی است که دیدن و تماشای آن خارج از لطف نمی باشد.

منوی غذایی متنوع رستوران میرمهنا

از عمده ترین دلایل معروفیت رستوران بزرگ و زیبای میرمهنا تنوع و کیفیت زیاد غذاهای سرو شده در این رستوران است. در این رستوران ساحلی زیبا شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را در منو آن پیدا کنید و سفارش دهید. البته نباید از منو غذاهای محلی این رستوران نیز چشم پوشید. علاوه بر غذاهای اصلی این رستوران شما می توانید از انواع سالاد ها و دسرهای آن نیز استفاده و طعم بی نظیر آن ها را بچشید.

رستوران میرمهنا و منظره غروب دلپذیر خورشید

در هنگام غروب آفتاب این رستوران دارای منظره بسیار زیبا و دیدنی می باشد که در کمتر جایی از این جزیره می توان این لحظات ناب را یافت و به تماشای آن نشست. شما در رستوران میر مهنا علاوه بر میل کردن غذا می توانید از دیدن این منظره بسیار زیبا و کم نظیر هم استفاده کنید.

به علت نزدیکی به ساحل این رستوران شما می توانید بعد از نوش جان کردن غذاهای خوشمزه به کنار ساحل بروید و در آن به قدم زدن بپردازید.

دسترسی به مراکز خرید

این رستوران علاوه بر نزدیکی به ساحل و اسکله زیبای کیش در نزدیکی چندین مرکز خرید بزرگ و معروف نیز قرار دارد که یکی دیگر از مزیت های این رستوران زیبا و بزرگ است. از مراکز خرید معروف که در نزدیکی این رستوران قرار دارد می توان به مرکز خرید زیتون و مرکز خرید پردیس  2اشاره کرد.

علاوه بر اینکه این رستوران دل باز و دیدنی نزدیک به چند مرکز خرید مهم است، هتل های بزرگ کیش هم در کنار این رستوران قرار دارند که گردشگران به راحتی می توانند از محل اقامت خود در این هتل ها به این رستوران برای ناهار و یا شام مراجعه کنند. از هتل های معروف کیش که در نزدیکی این رستوران زیبا قرار دارند می توان به هتل های چون: هتل شایگان کیش، هتل شایان کیش، هتل پارمیدا کیش و هتل سارای کیش اشاره کرد.

خدمات و رزرواسیون رستوران میرمهنا

از دیگر موارد که باعث امتیاز ویژه برای این رستوران قدیمی می شود این است که شما می توانید هر زمان که خواستید میزی را با مشخصات دلخواهتان رزرو کنید. در تمام مدت حضور شما از لحظه ورودتان تا راهنمایی سر میز شما و یا انتخاب غذا و.. تا پایان هنگام خارج شدن پرسنل رستوران و در صورت لزوم مدیریت رستوران برای کمک و پاسخگویی در خدمت شما هستند و شما می توانید به راحتی در این رستوران غذای مورد نظرتان را میل کنید و از فضای آرامش بخش آن استفاده کنید.

کلیدواژه اصلی:         رستوران میرمهنا

کلیدواژه:  رستوران هایی با برندهای معروف، خدمات و رزرواسیون رستوران میرمهنا، منوی غذایی متنوع رستوران میرمهنا، موسیقی زنده در رستوران میرمهنا، مناظر ساحلی رستوران میرمهنا

چکیده:

رستوارن میرمهنا از رستوارن های قدیمی و با سابقه جزیره کیش می باشد. شما می توانید علاوه بر استفاده از غذا های لذیذ و متنوع در رستوران میرمهنا از موزیک زنده و شاد آن نیز لذت ببرید

غذای محلی و دریایی رستوران های کیش

جزیره کیش از زیباترین و قدیمی ترین مناطق گردشگری جذاب در ایران می باشد. این جزیره ترکیبی از سنت و مدرنیته می باشد. در این جزیره وصف ناشدنی رستوران های بسیار زیبا با غذاهای مختلف وجود دارند. از جمله غذاهای معروف این رستوران ه غذاهای محلی و دریایی جزیره کیش می باشد که در بین گردشگران بسیار پرطرفدار می باشند. مردم این جزیره غذاهای محلی و دریایی خوشمزه و متنوعی دارند که این نشان از قدمت و فرهنگ دیرینه مردم این جزیره می باشد. این غذاهای محلی و دریایی یکی از جنبه های گردشگری در این جزیره می باشد که در ذیل به شرح تعدادی از این غذاهای محلی و دریایی می پردازیم.

غذای محلی و دریایی سمک مشوی

ماهی همیشه نقش اساسی را در غذاهای محلی جزیره کیش ایفا می کند. غذای سمک کشوی نیز از این امر مستثنا نمی باشد. این غذا از ماهی سرخ شده به همراه ادویه جات مخصوص و خوشمزه تهیه و استفاده می شود. این غذا یک غذای کاملاً عربی و خوشمزه می باشد.

غذای محلی و دریایی برنج شکری یا محمر

این غذا نیز از دیگر غذاهای محلی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین اهالی جزیره و گردشگران می باشد و این غذا از نوعی برنج شیرین بسیار خوشمزه و ماهی سرخ شده تهیه می شود.

غذای محلی و دریایی مضروبه

یکی دیگر از غذا های معروف و محلی جزیره کیش مضروبه می باشد. این غذا ترکیبی از ماهی سرخ شده به همراه سبزیجات و سیر می باشد که دارای طعم بسیار لذیذی است.

غذای محلی و دریایی هریسه

هریسه همان حلیم خودمان است. این حلیم بسیار مخصوص و خاص می باشد که برای گردشگران نیز طعم آن بسیار لذت بخش می باشد. این نوع حلیم بسیار مقوی و پر ویتامین می باشد و مواد اصلی آن را بلغور گندم و گوشت تشکیل می دهند.

غذای محلی و دریایی برنج مجبوس

این غذای بسیار خوشمزه که دارای ظاهری لذیذ و اشتها آور نیز می باشد از نوعی برنج با ادویه مخصوص عربی به همراه گوشت، ماهی و یا مرغ پخته می شود. اهالی جزیره کیش در بیشتر مراسمات خود و یا در پذیرایی از گردشگران جزیره از این غذا استفاده می کنند. این غذا به نوعی از غذاهای مجلسی جزیره کیش می باشد. ادویه خاص به کار رفته در این غذا طعمی خاص و جدید به ابن غذا می دهد. از دیگر مواد استفاده شده در این غذا پیاز، گوجه فرنگی، تخم گیشنیز، رازیانه، زیره سبز، فلفل سیاه، میخک، چوب دارچین، هل درسته و زردچوبه می باشد.

غذای محلی و دریایی مرگوگ یا مرقوق

یکی دیگر از غذاهای محلی کیش خورشت مرگوگ می باشد. این غذا از ترکیب آرد سنگک، گوشت با استخوان، سیب زمینی، بادمجان، فلفل سبز تند، گوجه فرنگی، پیاز، سبزیجات و ادویه جات تهیه می شود. برای طبخ این غذا ابتدا آرد را با آب ولرم به صورت خمیری در آورده و با گوشت و سبزیجاتی که هر کدام جداگانه پخته شده مخلوط می گردد.

دیگر غذاهای محلی کیش

خبز بریزه یک نوع نان محلی در جزیره کیش می باشد. این نان در تنوری سفالی و هیزمی پخته می شود. این نان از نظر ضخامت نازک می باشد و بر روی آن روغن حیوانی مالیده می شود.

خبیصه نیز نوعی حلوا محلی بسیار خوشمزه می باشد. این حلوا در تمامی مراسمات و عروسی ها پخته می شود.

قهوه نیز نوشیدنی مرسوم بین اهالی جزیره کیش می باشد. نوع تهیه قهوه در جزیره کیش بسیار متفاوت می باشد. مردم محلی ابتدا دانه های قهوه را تفت داده و در هاون می کوبند. سپس میخک و هل را به آن اضافه می کنند. پودر حاصل را با آب جوش مخلوط کرده و می گذارند تا دم بکشد.

رستوران میر مهنا از رستوران های معروف و قدیمی جزیره کیش می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. در این رستوران غذاهای محلی و دریایی جزیره کیش نیز سرو می شود. این رستوران در نوار ساحلی و در کنار هتل تاپ رز واقع شده است. این رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ به همراه موسیقی زنده با اجرای فوق العاده از میهمانان و گردشگران خود پذیرایی می کند.

کلمه کلیدی اصلی:       غذای محلی

کلمه کلیدی:     غذاهای محلی کیش، رستوران میر مهنا، رستوران غذاهای محلی و دریایی جزیره کیش، غذای محلی و دریایی، غذای محلی و دریایی سمک مشوی

چکیده:           یکی از جاذبه های کیش غذای محلی آن است که هر گردشگری را به خود جذب می کند. یکی از رستوارن هایی که غذای محلی کیش در منوی آن نقش اساسی دارد رستوران میر مهنا می باشد.

 



نظرات (72)

  • الهه
    پاسخ

    رستوران میرمهنا بهترین در جزیره کیش

    • بهمن
      پاسخ

      بله رستوران مهنافوق العاده است

  • لیلا کردی
    پاسخ

    واقعا غذاهاش عالیه
    ایول به این آشپز

  • لیلا کردی
    پاسخ

    هنوزم آشپزش آقای محتشمه؟

  • حمید بابای
    پاسخ

    با سلام
    رمانتیک ترین زمان وقتیه که داخل رستوران میر مهنا رو به ساحل نشستی و موزیک ارامی پخش میشه و داری با عشقت شام میخوری
    تجربه کنید فوق العاده جای ما رو هم خالی کنید

  • ساحل افخمی
    پاسخ

    سلام
    من ساحل افخمی هستم
    طبق تجربه ای که داشتم
    اگه کسی میخواد توی جزیره دسترسی راحت به بازار داشته باشه و غذای خوب بخوره و از زمانش لذت ببره حتما به میر مهنا سری بزنه

  • آزاد
    پاسخ

    این رستوران برای کسایی که موسیقی زنده دوست دارن واقعا عالیه مخصوصا شباش با اون ویوی خیلی عالیش
    من و همسرم که رفتیم و خیلی عالی بود

  • ashrafi
    پاسخ

    hame chi toosh khob bood vali ghazahaie mahalish ie chize dg bood
    Alli bood Alllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiii

  • hesam
    پاسخ

    ba tashakor az tozihat kameleton
    makhsoooooooooooosan menu ghaza ba gheimatash

  • reza
    پاسخ

    از نظر من که سالی چندین بار میرم جزیره کیش بهترین رستوران از لحاظ غذا.. پخش موزیک زنده.. محیط رستوران.. و مخصوصا برخورد پرسنل رستوران میرمهنا یکی از بهترین هاست

  • مانا
    پاسخ

    يكي از بهترين دنده کباب كه خوردم اينجا بود عالي بود فقط قيمتاش یه کم بالاست فضاي شيك و رمانتيكی داره در كل راضي بوديم

  • محسن
    پاسخ

    بدون تعارف خدمت دوستان عرض کنم که همه چیز این رستوران مثل کیفیت غذا و برخورد پرسنل عالیه ولی حجم غذا کمه و دیگه قیمتهاش بدون منطق بالا رفته. درسته کیفیت عالیه ولی دیگه طلا که به خورد مردم نمیدن که اینجوری پول میگیرن. واقعیت فقط به درد قشر خیلی پولدار میخوره

  • ایران
    پاسخ

    فضای خوب و چشم نوازی داره. غذاهای دریایش خیلی خوبه و توصیه می شه ، در مورد سایر غذا ها نظری ندارم. کباب خوبی هم داره.

  • rose
    پاسخ

    عالی عالی…بی نظیر…فضا جذاب و حس خیلی خوبی میده…برخورد پرسنل بی نظیر…و کیفیت غذا هم دلچسب و خوب و موسیقی زنده با هنرمندی نوازندگان و خواننده بسیار خوب…در کل به نظرم یه پکیج خوب از همه چیز هست…و مهم اینه که آدم خیلی راحته تو محیط.

  • ahmad
    پاسخ

    age emkan dare ie shomare bara rezerv elam konin
    mamnon az site khobeton

  • وستا
    پاسخ

    من تو سفر اخرم به کیش به این رستوران رفتم. بنظرم که خیییلی عالی بود. غذاهاش که درجه یک بود به گروه آشپزیش باید خسته نباشید گفت. یه چیز دیگه هم موقعیت رستورانه که من خیلی خوشم اومد شاید به نظر ساده بیاد ولی من به شخصه از این قبیل مکانا خوشم میاد حالت یک خونه بین جزیره اس که اطرافش پرگیاه.

  • س.داوری
    پاسخ

    از همه خصوصیات و امکانات درجه یک این رستوران که بگذریم، من میگم لااقل به خاطر غذاش حتما یبار برید اینجا. غذاش خیلی لذیذه دست آشپزش درد نکنه

  • من تازه می خوام کیش و اولین بارمه. والا اینقدر تعریف دیدم از این رستوران و به ویژه از غذاهاش که تحریک شدم هر جور شده اینجا رو برم یه سر بزنم

  • ....
    پاسخ

    این همه تعریف برای من جالبه. حالا یا من خیلی سخت گیرم که به چشمم نیومده یا دوستان خیلی اغراق می کنن. البته اشتباه نشه نمی گم رستوران بدیه وا اتفاق خوب بود ولی میگم دیگه این همه تعریف هم نداره. من توی کیش چندتا رستوران رفتم خدایش همشون خوب بودن البته بعضیاش از یه نظرایی بهتر هستن ولی در کل میشه به همشون یه سری زد. این رستوران هم مثه بقیه

  • Mahan
    پاسخ

    اون چیزی که در این رستوان برای من جالب بود محیط داخلش و برخورد کارکنانش بود. من تو شهر خودمون چنین شرایطی رو تجربه نکرده بودم!! احترام میذارنا ولی این رستوران میرمهنا تو کیش از وقتی ما وارد شدیم انگار یه نفر شده بود مسئول ما. از بس تعارف و احترام می ذاشتن ما معذب شدیم. والا. واقعا که باکلاسه که البته بنظر من اینم مدیونه مدیریت قویش هست

  • گل های داوودی
    پاسخ

    یه سری ما رفتیم اینجا گفتیم یه میز رزرو می کنیم که غروب آفتاب رو ببینیم. اخه اگه نگاه کنید داخل معرفیش هم گفته که ویوی خوبی برای غروب داره ما همدیدم جاش خوبه رفتیم اونجا تازه با کلی دنگ و فنگ هم خودمونو رسوندیم رستوران که تو همون ساعت اونجا باشیم بعد شانسمون یه هوایی شدا اصلا من نفهمیدم کی خورشید غروب کرد. خلاصه خورد تو ذوقمون ولی عوضش با غذاهای خوشمزه اش تلافی کردیم!!!

  • زیبا فروزان فر
    پاسخ

    من امسال که رفتم کیش به این رستوران رفتم و واقعا باید بگم خیلی عالی بود. رستوران خوب باید از هر نظر شیک و عالی باشه چه از نظر دکوراسیون داخلی و پرسنل و چه از نظر پذیرایی و تنوع غذا. حالا من میخواستم بدونم که آیا این رستوران رو میشه برای مهمونی ها هم رزرو کرد؟ منظورم این که برای یک وعده غذایی از چند ساعت قبل تا بعدش بتونیم مهمونی رو اونجا برگزار کنیم.

  • تفرشی.کمال
    پاسخ

    من تا حالا چند بار کیش رفتم ولی امسال اولین بارم بود که رفتم به این رستوران. منوی غذاییش رو قبول دارم درجه یک بود خیلی لذیذی و دلچسب بود و البته تنوعش هم که اصلا نگوووو. اما چیزی که بیشتر به من کیف داد موزیک زنده اش بود. چندتا ترانه مورد علاقمو دادم بخونن که صدای طرف هم خوب بود خلاصه خیلی خوش گذشت

  • M.F.1357
    پاسخ

    من کلا ادم شکمو هستم خییلی به غذا اهمیت میدم هر غذایی هم باب میلم نیست. حالا با این شرایط شما در نظر بگیرید من رفتم به این رستوران. دوست داشتم همممه غذاهاشو ببلعم!!!! آقا این آشپزش چکار می کنه؟ جادو می کنههه؟ برم ببرمش خونمون اونجا دو برابر بهش پول میدم فقط واسه ما غذا درست کنه. باید بهش گفت آشپز پنجه طلا. دست و پنجه اش درد نکنه

  • رز بانو
    پاسخ

    این تعریفا واقعیه؟؟؟ آدم از بس حرف دروغ از این ور اون ور می شنوه نمی تونه چیزای دیگه رو هم باور کنه. الان اینجور مکانا مد شده با یه دکور زیبا و منوی متنوع بعد همینا باعث میشه که به چشم بیان و مردم رو به وجد بیاره و همه تعریف کنن ازشون. اما وجدانا حالا ارزش پولی که می دیم رو داره؟

  • رضاخان
    پاسخ

    من وقتی رفتم داخل این رستوران همه چیز به نظر عالی اومد از نظر محیط، موسیقی، غذا که دیگه نگو بسیار خوشمزه. اما یه مشکلی بود که البته به نظر من مشکل بود. من دیدم یه سریا میان با قابلمه که غذا ببرن. خوب این نشون میده که مردم چه استقبالی می کنند ولی بهتر نبود یه سالن جدا برای این افراد میذاشتن؟ چون ببینید داخل محیط رستوران که ملت نشستن با آرامش دارن غذا می خورن این صحنه یه حالت آشوب و سر و صدا ایجاد می کنه کاش جدا بود از سالن پذیرایی رستوران.

  • پرنده مهاجر
    پاسخ

    خوب هر کس یه معیارهایی برای انتخاب رستوران داره من میگم که یه رستوران هم باید غذاش عالی باشه و هم جاش. یعنی اگه دکوراسیون داخلیش عالی باشه غذاش نه که آخرش کیف نمیده اگر هم غذاش خوب باشه و محیط شیک و تمیز نباشه ادم دلش نمیاد غذا بخوره اینجا.

  • فرخ
    پاسخ

    من نرفتم داخل این رستوران غذا بخورم ولی رفتم غذا گرفتم یعنی می خواستیم با خانواده لب آب غذا بخوریم رفتم از این رستوران غذا گرفتم و آوردم انصافا غذاش بی نظیر بود چه دست پختی دارن تازه منو هم متنوع بود من موندم چی بخرم دیگه. من از نظر غذاش راضی بودم ان شا الله یبار بشه برم داخلش غذا بخورم

  • زینب قنبری
    پاسخ

    آقا میگم این دوغتونو چجوری درست می کنییید. چقدر خوشمزه بود چقدرررر. مزه اش رو تا حالا تجربه نکرده بودم. حتی ادویه هاشو نتونستم بفهمن چیه. نمیشه از آشپزتون بپرسید بگن من هنوز دلم پیش اون دوغاس

  • Mastan
    پاسخ

    Nemidounam chejouriye ke adam vaghti varede in resturan mishe engar yedafe saket mishe. Man khodam mididam har kas miomad dakhel avval yekam dar & divar negah mikonem baad dobare harfa shorou mishe!!!

  • Bia2
    پاسخ

    من همیشه از غذای چینی متنفر بوده ام و خواهم بووود هر جا هم سرو بشه دیگه نمیرم اونجا. این چینیا چیا می خورن. اقا خواهش می کنم از منوتون این غذاها رو بردارید. چه بویی میدن. میز کناری من یه زن و شوهر چینی اومدن سفارش دادن حیف که چینی بلد نبودم کلا زبان بلد نیستم!!! وگرنه ته چین خوشمزه رو می بردم نشونشون می دادم غذاشونو می ریختم داخل سطل می گفتم دادش غذا هبه اینا میگن که ما ایرانیا می خوریم غذاها شما یه چیز دیگه اس!!!!

  • مه لقا
    پاسخ

    من از نظافت و تمیزی رستوران خیلی لذت بردم. یه مقدار هم وسواسی هستم و حتی یکم ماتی روی قاشق ها و یا لیوان باعث می شه من کلا از غذا خوردن زده بشم. خیلی تمیز بودن رومیزی های و حتی گلدون هایی که وسط هر میز بود حس می کردی تازه شسته شدن یه ذره گرد و خاک یا کثیفی روی اونا دیده نمیشد. کارکنان هم لباسا تمیز و اتو کشیده و خیلی شیک پوش بودن و مهمتر این که همین کارکنان که مدام داخل آشپزخونه میرن و میان بوی غذاهای مختلف نداشتن این خیلی مهمه که یکی میاد کنار میز رد بشه بوی پیاز داغ و… نده.

  • سمندریان
    پاسخ

    سلام دارم خدمت مدیریت محترم رستوران. ببخشید آیا برای مراسم ها میشه سفارش غذا داد؟ البته نه این که مراسم داخل هتل برگزار بشه بلکه این که تنها برای سفارش غذا مزاحم شما بشیم همراه با مخلفات. این امکان وجود داره؟

  • بچه های تهروون
    پاسخ

    ما داخل منوی این رستوران یه قسمتی به عنوان غذاهای محلی کیش دیدیم. جالب این که من بعضیاشو دیدم خود اهالی کیش هم بلد نبودن. حالا ماجرا چیه؟ این غذاها قدیمی هستن که کسی نمی دونه؟ البته خیلی خوشمزه بودا کاری به طعم و مزه ندارم بحثم سر اینه که ما دقیقا غذاهای کجا رو خوردیم!!!؟؟؟

  • بابا لنگ دراز
    پاسخ

    ببخشید شما که اینستاگرام دارید یه کانال تلگرام هم راه اندازی کنید و مطالبی مثه آخرین تخفیفات، منوی غذایی، خدمات مخصوص مراسم های ویژه، امکان استفاده های جنبی از رستوران همانند پذیرایی های همایش ها و… رو داخل کانال می ذاشتید اینجوری امکان جلب مشتری هم برای شما بیشتر می شد.

  • REZA
    پاسخ

    همه چیش عالی بود فقط من با این صندلیاش مشکل داشتم آخه قد من بلنده و بد شانسی از کمر هم بلند هستم حالا با این اوضاع صندلی ها جوری بودن که یه برآمدگی روی قسمت نشیمن داشتن پشتیش هم که واسه من نامناسب بود بعد همین باعث میشد که من سیخ بشینم!!!! قدم بلندتر بشه واسه غذا خوردن غوز کنم. حیف این غذاهای خوشمزه رو باید اینجوری می خوردم

  • گودرزی
    پاسخ

    یه ویژگی خیلی خوبه این رستورا در کنار تمام مزیت ها و حسن هاش این بود که به اسکله نزدیک آدم بعد یه گردش حسابی که دیگه خسته شده و گرسنه اش هست سریع به این رستوران دسترسی داره و می تونه از غذاهای خوشمزه اس استفاده کنه.

  • شال دوز
    پاسخ

    ببخشید این رستوران سالن نداره که بشه مراسم هم داخلش برگزار کرد؟ مراسمی مثه همایش ها، عروسی و جشن ها و… که بعد از اتمام مراسم بشه مهمونا رو آورد داخل رستوران برای سرو غذا و یا حتی برای پذیرایی در مراسم هایی همانن همایش ها بشه از این رستوران استفاده کرد.

  • شقایق
    پاسخ

    سلام با توجه به این که وقتی می ریم خرید دیگه نزدیکای ظهر بر می گردیم و اون موقع دیگه اکثر میزها پر شدن میشه بفرمایید شروع رزرو میز داخل رستوران از چه ساعتی امکان پذیره؟

  • مارکوپولو
    پاسخ

    داخل منوی غذاییشون یه غذاهای داشتن که من حتی بلد نبودم تلفظ کنم. بچه ام ازم میپرسه بابا این چیه من باید گارسون صدا بزنم. خوب چرا منو رو تفکیک نمی کنید یعنی وقتی گارسون برای سفارش غذا میاد بگه ببخشید غذای ایرانی می خورید یا خارجی بعد متناسب با درخواست طرف منوی مخصوصش رو بیارن. بررداشتن همه رو یه جا گذاشتن آدم قاطی می کنه چی ایرانی چی خارجیه آخرشم جلو بچه اش ضایع میشه رفت

  • بسطامی
    پاسخ

    چه نورپردازیش عالیه. ببینید وقتی وارد رستوران میشید خوب دقت کنید. معمولا کسی حواسش به این مسئله نیست چون نورها به قدری زیبا در هم ادغام شدن که نمیشه در نگاه اول تفکیک کرد چون که چشم رو اذیت نمی کنه. حالا اگه رفتید خوب دقت کنید به سمت لامپا نورهای مختلف طوری کنار هم قرار داده شدن که نورشون با هم یکی شده و یه نور جدید درست میشه که فضا رو خیلی زیباتر کرده بدون این که چشم ها رو اذیت کنه

  • نرگس
    پاسخ

    من این رستوران رو خیلی دوست دارم و سوای از هر چیزش غذاهاش واسم خیلی لذیذه ولی از یه برخوردشون بدم اومد. من یه غذایی رو اونجا خوردم که خودم هم می پزم ولی طعمش به اون خشمزگی نمیشه رفتم از آشپز بپرسم چکار می کنید این خوشمزه شده مزه اش فرق داره. میشه دستورشو بگید؟ کلیاتی گفت ولی اون تکنیک خاص و ادویه خاصشو نگفت. البته از حق نگذریم خیلی محترم بودن خیلی خوش اخلاق. منم حق می دم که اون فوت کوزه گری رو نگن ولی خوب من برای خودم می خواستم نمی خوام برم رستوران اون غذا رو بزنم و رو دستشون بلند بشم.

  • مسگر باشی
    پاسخ

    خانمه دم در ورودی رستوران یعنی خارج از رستوران یه سوسک دیده دست گذاشته به داد و بیداد که رستورانتون بهداشتی نیست. اخه یکی نیست بگه خانم محوطه بیرون رو که نمیشه از پاکسازی مطلق کرد گیاه هست گل هست. منم خودم یه مشتری بودم اونجا کاره ای نیستم داخل رستوران ولی باید حرف حق رو زد.

  • هستی
    پاسخ

    من مو پیدا کردم روی رو میزیتووون. چرااا؟ می دونم ممکنه ماله مهمان ها باشه ولی شما نباید وقتی یه میز خالی میشه همه مواردش رو چک کنید که تمیزه. از حق نگذریم همه چی رستورانتون رو خوشم اومد اما این موو

  • خسته
    پاسخ

    کاش تو این رستوران ها یه سالنی درست می کردن مخصوص بچه ها و قانون می ذاشتن که بچه هاتون نباید بیان داخل سالن بزرگتر ها. والا مگه چیه آخه؟؟؟ دو ساعت ادم میره غذا بخوره اونم تو یه رستوران شیک مثه این یکی بعد از بس صدای گریه بچه تو گوشمون میاد و با اون کثیف کاری هاشون دیگه ادم از غذا خوردن زده میشه.

  • Tahmine09
    پاسخ

    Ghazahaye kharejish ham kheli khoshmazas hatman emtehan konid. Oun ghaza ke man inja khordam ye restourane dige khorde boudam vali be in khoshmazegi naboud

  • به نظر من نمره 20 این رستوران رو باید به سرآشپزش داد و این که مشتریانش هر روز دارن زیاد میشن بیشتر به خاطر غذاهای خوشمزه اش هست. البته من منکر زیبایی رستوران نمی شم

  • Mohandes zaree
    پاسخ

    من می خواستم بدونم که خدمات برون بر هم دارید. حالا چه سفارش محدود و چه این که برای مهمانی ها. آیا شما همچین خدماتی ارائه می کنید؟

  • خاتون
    پاسخ

    من از چیدمان میزهای این رستوران و ظروفشون که خیلی خوشم اومد. نوع ظرف و چیدمان با نوع غذاست میشه مثلا کباب که سفارش بدید ظروف سنتی میاد غذای چینی که سفارش بدیم ظروفش میشه چینی و…

  • شادی سرمدی
    پاسخ

    سلام و خسته نباشید. اگر دستور پخت یه سری غذاها که از رستوران شما خوردیم و واقعا هم عالی بودن رو بخواهیم از آشپزتون می پرسید بهمون بگید؟ با جزئیات که طعمش همون بشه

  • ALIreza
    پاسخ

    من یه سالادی خوردم نمی دونم چی بود؟؟؟ اول فکر کردم دسری چیزی هست آخه سالاد رو اکثرا با کاهو و… میشناسن این خیلی جالب بود واسم

  • مهدیس بابان
    پاسخ

    اگه این که نوشابه رو از سفره هامون حذف کنیم از همین رستوران ها شروع بشه و فرهنگ سازی بشه کم کم توی چند سال آینده این نوشیدنی سمی از رژیم غذای ایرانی ها حذف میشه که میدونید چقدر توی سلامت انسان موثره و آمار پوکی استخوان کم میشه.

  • فرزانه چنگیزی
    پاسخ

    برای من جالبه که قاشق هاتون چقدر براق هستن انگار اولین باره که از این ست قاشق چنگال استفاده می شه. این نشون میده که شست و شوی ظروفتون رو خیلی بهداشتی و اصولی انجام میدید.

  • کوچه پریا
    پاسخ

    سلام من خواستم از آشپزتون نهایت تشکر و سپاس رو داشته باشم دست و پنجتون درد نکنهههه الانم گفتم به رسم ادب و سپاس اینجا ازتون تشکر کنم.

  • MONIR
    پاسخ

    Shoma ke ye resturane be in khoobi darid & inghadr ham kefiyate ghazahatoun balas chera ye shobe resturan sonata rahandazi nemikonid??

  • MK98
    پاسخ

    با توجه به این که رستورانتون خیلی مسافر بهش رجوع می کنه و من دیدم که مشتری زیاد دارید من توصیه می کنم که نیروی آشپزخونتون رو زیاد کنید البته سرآشپز فقططط همون باشه فقط هممون…

  • نازگل قره گوزلو
    پاسخ

    من شنیده بودم دوغ هاتون رو خودتون درست می کنید پس چرا ما که اومدیم رستورانتون دوغتون پاستوریزه بود انگار مزه که اینطور بود ادویه هم نداشت

  • آسانا
    پاسخ

    چرا وزارت بهداشت یه قانونی نمیذاره که در هر رستورانی که از نوشیدنی هایی مثه نوشابه استفاده بشه اون رستوران تعلیقی بخوره. ملت انگار باید زور بالای سرشون باشه خود نیارید نوشابه نیاریییید

  • Man ke kheili lezat bordam az ghaza az mohit az barkhorde karkonan va… shabe khoobi shod vasam bekhosous ke salgarde ezdevajam boud

  • ف.کامرانی
    پاسخ

    اول ازتون واقعا مچکرم به خاطر این رستوران شیک و پذیرایی عالیتون. میشه ازتون خواهش کنم پذیرایی در فضای باز رو هم برای رستورانتون اعمال کنید. یه فضای سبز و تخت و…

  • شهنام
    پاسخ

    چه خوب میشد اگر یه قسمت از رستوران رو دکور سنتی می زدید و مردم غذاهای سنتی رو اونجا سرو می کردن البته دیگه همه چی باید سنتی میشد حتی پوشش کارکنان

  • بهارنارنج
    پاسخ

    من یه ایده ای برای دکوراسیون داخلی رستورانتون دارم واین که هر ماه چیدمان میزتون رو براساس سنت های هر استان کشور بذارید اینجوری خیلی جذاب تر میشه و افراد بیشتری رو برای خودتون جذب می کنید.

  • سلطان محمود!!!
    پاسخ

    همیشه توی رستوان ها در حق آشپزها کوتاهی میشه چون اونا بهترین غذاها رو می پزن ولی خودشون دیده نمیشن. آقا اجازه بدید هر چند لحظه یکبار سرآشپز برای تشکر بیاد تو جمع همونا

  • یاهو
    پاسخ

    از غذاهاتون واقعا لذت بردم خیلی خوشمزه اس بخصوص کوفته تبریزی هایی که می پزید واقعا درجه یکه انگار یه آشپز بومی ترک اینا رو پختن.

  • فتانه کریمی
    پاسخ

    اول از همه بگم که رستورانتون عالیه. خیلی شیک خیلی تمیز غذاهاش هم که دیگه نگووو چقدر خوشمزه هستن. میگم که یه مقدار تغییر اگه داخل چیدمان رستوران بدید تنوعش بالا میره خیلی خوب میشه

  • نازنین زهرا
    پاسخ

    من که کلا این رستوران رو خیلی دوست داشتم ولی اون چه واسم جالب بود طرز پیچیدن دستمال سفره هایی بود که وقتی دقت کردم دیدم هر میز نوع پیچیدن دستمالش متفاوته و این خیلی جذاب بود واسم.

  • فرزین
    پاسخ

    حیفه که داخل رستورانتون موسیقی سنتی به صورت لایف اجرا نمیشه واقعا حیف. البته یه خواننده خوش صدا رو لازم داره ولی بیارید این بخش رو در رستورانتون

  • تیرداد
    پاسخ

    من دوستم امسال رفته بود خیلی تعریف می کرد از این رستوران منم ترغیب شدم برم حالا امسال قصد کردم حتما حتما برم ببینم چجوریه که دوست من عاشقش شده

  • افشاریان
    پاسخ

    باسلام فراوان خدمت شما. ضمن تشکر از خدمات شما بنده خواستار هستم بفرمایید آیا سالنی مخصوص کودکان هم دارید

  • شاندیز
    پاسخ

    رستوران خیلی خوبیه چه غذاهایی داره و به نظر من حتی اگر تنوع نوشیدنی هاتون رو زیادتر کنید که دیگه همه چی عالی میشه.

  • عادله و سعید
    پاسخ

    سلام ما هم برا اولین بار که رفتیم کیش خیلی اتفاقی و چون این رستوران نزدیک هتلمون بود وارد اون شدیم.بعد قیمتها رو که دیدیم کمی جا خوردیم ولی به خاطر برخورد واقعا عالی کارکنان و فضای زیبا و موسیقی خیلی تابستون ترجیح دادیم بشینیم
    و حالا که برگشتم فقط و فقط میخوام دوباره بدم و مستقیم بدم همونجا و یه شب شاد و خیلی خوش مزه رو تجربه کنم
    یکی از بهترین سکانس های سفر من و همسر و بچه هام بود.فقز خیلی خیلی گرون بود ولی می ارزید اصلا پشیمون نیستیم

  • عادله و سعید
    پاسخ

    سلام ما خیلی اتفاقی رفتیم ولی با قیمتهای بالاش خواستیم برگردیم که برخورد زیبا و عالی کارکنانش ما رو برگرداند و یکی از زیباترین و ناب ترین و شادترین شبها رو در جزیره رقم زد برامون
    حتما باید با اینکه خیلی گرون بود ولی اصلا پشیمون نیستیم و دوباره فقط و فقط میخوام برم کیش و بازم این رستوران رو با همسرم تجربه کنم

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد


رستوران و کافی شاپ ساحلی میرمهنا کیش

خلاصه مشخصات:

  • 12 ظهر الی 16:30 _ 20 الی 1 بامداد
  • مهدی غفارزاده غیاثی
  • 09347680661-09347690740
  • 07644422855
  • کیش